Bucuresti

10 modalități de a pierde în greutate fără a ține o dietă strictă

10 modalități de a pierde în greutate fără a ține o dietă strictă

Detalii

Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 4 saptamani si 3 zile
Vizualizari
115

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Foarte multe persoane își doresc să piardă kilogramele pe care le-au acumulat în decursul anului sau în timpul sărbătorilor și vacanțelor, dar pentru multe dintre aceste este foarte dificil să țină o dietă.

Dietele de cele mai multe ori oferă bătăi de cap, planuri zilnice și liste de cumpărături interminabile, ale căror produse nu se găsesc în orice perioadă a anului pe piață. Însă, poți pierde în greutate inclusiv dacă faci unele modificări simple la nivelul stilului de viață.

Reține că 1 kg de grăsime este egal cu 3500 de calorii, iar cu ajutorul unor exerciții fizice zilnice și prin eliminare a cel puțin 500 de calorii pe zi, poți pierde până la 1 kg pe săptămână. Ți-am pregătit o listă cu cele mai bune 10 metode prin care să elimin kilogramele în plus, fără prea multe bătăi de cap.

1. Nu săriți peste micul dejun
Chiar dacă sari peste o masă, nu înseamnă că acest lucru te face sa pierzi în greutate. Acest lucru se datorează faptului că persoanele care sar peste micul dejun tind să mănânce mai mult în timpul zilei, în special alimente nesănătoase. În cazul în care nu puteți mânca dimineața, un smoothie poate înlocui cu succes această masă.

2. Evită mâncatul în timpul nopții
Trebuie să îți impui să nu mai mănânci după anumite ore și nu uita de periatul dinților după masa de seară. Bea o cană de ceai și în câteva zile vei scăpa de poftele din timpul nopții.

3. Limitează consumul de băuturi dulci
Băuturile îndulcite conțin foarte multe calorii și nici nu reduc senzația de foame ca în cazul alimentelor. Consumă apă în locul acestora, ceaiuri sau shake-uri proteice. De asemenea, alcoolul conține un număr mare de calorii, motiv pentru care ar trebui să reduci consumul acestuia sau să consumi foarte rar.

4. Consumă proteine
Proteinele sunt cunoscute pentru efectele puternice pe care le au la nivelul poftei de mâncare. Acestea oferă senzația de sațietate, reduc foamea și pot ajuta la consumul unei cantități mai mici de calorii. De exemplu, poți consuma ouă la micul dejun, în locul cerealelor.

5. Înlocuiește cerealele rafinate cu cele integrale
Consumă paste și pâine din grâu integral sau de secară, orez brun și fulgi de tărâțe. Acestea elimină mai repede senzația de foame, motiv pentru care vei consuma porții mai mici din acestea.

6. Fă mișcare
Există numeroase variante prin care poți face mișcare, din confortul casei sau de la sala de fitness. S-a demonstrat că o persoană slăbește cu 6 week challenge până la 6 kilograme, într-un mod sănătos. Doar prin eliminarea alimentelor care duc la îngrășare sau la menținerea greutății, nu este de ajuns. Ai nevoie de un plan de mișcare, fie că este vorba de mersul pe jos până la job sau de vizitele săptămânale la sală.

7. Redu porțiile de mâncare
Încearcă să reduci porțiile de la fiecare masă cu câte 20% și vei vedea cum încep să apară schimbările. De cele mai multe ori, porțiile pe care le consumi acasă sau la restaurant sunt mult mai mari decât cele necesare.

8. Bea apă în mod regulat
Consumul de apă scade pofta de mâncare, în special atunci când este consumată înainte de fiecare masă. Conform unui studiu, o jumătate de litru de apă consumată cu 30 de minute înainte de fiecare masă, a scăzut cantitatea de mâncare consumată și a crescut numărul de kilograme pierdute, în cursul a 12 săptămâni.

9. Mănâncă fără dispozitive electronice
Persoanele care se uită pe telefon sau la televizor în timp ce mănâncă, pierd evidența alimentelor consumate. Ba mai mult, acestea simt nevoia să mai mănânce ceva în plus, de cele mai multe ori dulce.

10. Dormi bine
Lipsa somnului îți poate aduce numeroase kilograme în plus, mai ales dacă aceasta este combinată cu stresul. Îți pot da poftă de mâncare în orice moment al zilei, în special în timpul nopții când organismul ar trebui să se odihnească. Fă tot posibilul să dormi cel puțin 6-8 ore pe noapte, pentru a învinge lupta cu kilogramele în plus.
Acestea sunt doar o parte din obiceiurile nesănătoase pe care ar fi bine să le reduci și în final să le elimini din stilul de viață.Nu vei pierde brusc în greutate, dar vei observa schimbări după o perioadă.

Sursă foto: besthealtharea.com/how-to-lose-weight-fast