Bucuresti

2000 de spectatori la prima editie HipTrip Travel Film Festival

Detalii

Categorie
Stiri divertisment
Modificat
acum 3 ani si 11 luni
Vizualizari
368

Voteaza & Distribuie

Descriere

2000 de spectatori la prima ediţie HipTrip Travel Film Festival

Timp de 3 zile, Bucureştiul a fost gazda primului festival dedicat filmelor de călătorie din România, HipTrip Travel Film Festival. Peste 2000 de bucureşteni au participat la proiecţiile şi workshopurile organizate la cinematografele Eforie şi Union.

Cu peste 20 de proiecții de filme artistice și documentare cu tematică de călătorie, HipTrip Travel Film Festival a reușit să aducă în cele două cinematografe 2000 de spectatori pasionați de travel. Proiecții cu casa închisă, două workshop-uri cu săli pline și spectatori cu poftă de aventură – acestea sunt coordonatele primului festival de film de travel din România.

Printre invitaţi s-au numărat regizorul turc Şerif Yenen, care a prezentat în deschiderea HipTrip cel mai recent documentar al său, “Istanbul Unveiled”, exploratorul irlandez Leon McCarron, la premiera doumentarului său Into the Empty Quarter, Laurel Robbins (Germania), blogger de travel, Maria Victoria Rodriguez Virgilio (Spania), specialist în comunicare/travel blogger şi Uca Marinescu, explorator.

În cadrul festivalului a fost organizat, cu sprijinul Institutului Cervantes, pannel-ul "Creatively Shaping the Touristic Country Image". Printre concluziile trase de cei prezenți se numără faptul că, în scopul realizării unei promovări unitare și atragerii unui număr tot mai mare de turiști străini, România are nevoie de o strategie pe termen lung care să includă, în primul rând, o colaborare strânsă între stat și mediul privat. Alături de invitaţii festivalului, la discuție au participat Răzvan Pascu - fondator Travel Romania Communication, Adriana Cocic - blogger de travel (viajoa.ro), Ovidiu Ioan Dumitru - preşedintele Fundaţiei OVI şi Gabriele Lenger - marketing manager al Oficiului Național de Turism al Austriei în România.

“Sunt de părere că, la fel ca în cazul altor tări care au o activitate turistică reușită, inițiativele private sunt o bună motivație pentru ca statul să se implice mai mult în promovarea turistică a României. Deși strategia turistică românească nu este bine conturată, dezvoltarea mediului cultural, promovarea tradițiilor locale și implicarea unor lideri de opinie, precum bloggerii, vor fi un punct de pornire esențial atunci când autoritățile vor fi pregătite să structureze o linie de comunicare coerentă.”, a declarat președintele Fundației OVI.

HipTrip Travel Film Festival este un eveniment organizat de Fundația OVI, de peste trei ani susținător al culturii și educației românești, prin proiectele sale.

Sponsor principal: Vivolis
Parteneri: Ambasada Marii Britanii la Bucureşti, Ambasada Irlandei în România, Institutul Cervantes, Institutul Francez, Travel Communication Romania, Media Advertising, Arhiva Naţională de Filme, Autoritatea Naţională pentru Turism, The European Nature Trust, Instituțiile de învățământ Lumina
Parteneri media: România Liberă, Academia Caţavencu, Zile şi Nopţi, Tabu, Ring, Cinefan.ro, Oraşul Meu, Calendar Evenimente, Cooperativa Urbană, Alternativ, Radio România Cultural, Gold FM
Blogguri oficiale ale evenimentului: imperatortravel.ro, viajoa.ro, turistu.ro, lumeamare.ro, travelgirls.ro