Bucuresti

5 metode de a-ti face afacerea comerciala sa mearga mai bine

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 saptamani si 3 zile
Vizualizari
169

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Activitatile comerciale reprezinta o parte importanta a economiei, iar piata in acest domeniu este extrem de competitiva, in cadrul ei activand atat firme mari, cu sute de magazine, dar si mici proprietari, care au un magazin la coltul strazii. Din cauza acestei competitii, profitul este, de foarte multe ori, eluziv, mai ales ca magazinele mici si mijlocii sunt in pericol de a-si inchide usile deoarece clientii prefera hypermarket-urile.

Pentru intreprinzatorii care activeaza pe aceasta piata si vor sa isi mareasca sansele de profit, primavara aceasta este o perioada perfecta de a atrage noi clienti, de a-i pastra pe cei vechi si de a obtine banii de intretinere a cheltuielilor familiei lor. Cum primavara ramane un anotimp al renasterii naturii, la fel si afacerea ta poate sa beneficieze de aceasta perioada intr-un mod asemanator.

Iata cele 5 metode utile afacerii tale:

1. Una dintre cele mai mari cheltuieli pe care le are un proprietar de magazin este plata angajatilor, astfel va fi esential ca numarul lor sa nu depaseasca posibilitatile de plata ale firmei. Exista instrumente care fac munca mai eficienta si care elibereaza din timpul acestora. Etichetarea produselor cu pretul lor ramane o obligatie si o munca care dureaza foarte mult. Din acest motiv, procurarea unui marcator de pret devine o solutie perfecta, asa ca verifica oferta de la itDepot si alege produsul care se potriveste afacerii tale;

2. Un program de fidelizare a clientilor nu poate avea decat efecte pozitive. Cardurile de fidelizare, tombolele cu premii, reducerile pentru cumparatorii loiali pot creste volumul de vanzari al afacerii tale si sa adauge un profit considerabil. Cheltuielile pentru premiile si reducerile acordate se vor intoarce inzecit si nu vei avea de pierdut, cu siguranta;

3. Natura intotdeauna relaxeaza si calmeaza oamenii, asa ca introducerea ei in spatiul tau comercial poate fi cea mai buna idee. Un mic colt verde in fata, cu pomi, arbusti ornamentali, flori, poate sa adauge un plus de frumos cu cheltuieli minime. Chiar si in interiorul magazinului ai putea sa pui ghivece cu flori si plante exotice, care sa imprime un aspect intim;

4. Publicitatea este sufletul comertului, din acest motiv nu trebuie sub nicio forma sa o neglijezi. Prin intermediul mediului online vei putea sa ajungi foarte usor la inima si buzunarul clientului, deci poti sa apelezi la o firma specializata, care te poate consilia in aceasta privinta. Daca te pricepi, atunci fa-o singur!

5. Cauta furnizori noi si incearca sa oferi clientilor produse care nu pot fi gasite in marile lanturi de magazine. Uneori exista surpriza de a gasi la un mic producator obiecte de calitate, la un pret mult mai mic fata de cel din supermarket. In acest fel vei oferi cumparatorilor un produs de calitate superioara la un pret potrivit si vei contribui la dezvoltarea comunitatii locale.

In concluzie, succesul afacerii tale poate sa fie dupa colt, trebuie doar sa faci pasii potriviti in directia potrivita, sa nu te limitezi la vechile practici, sa fii deschis la nou si sa te gandesti, in primul rand, la client si la nevoile lui.

surse foto:
https://www.shutterstock.com
https://www.shutterstock.com