Bucuresti

5 obiceiuri zilnice care îți îmbunătățesc sănătatea

5 obiceiuri zilnice care îți îmbunătățesc sănătatea

Detalii

Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 2 luni si 3 saptamani
Vizualizari
186

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Obiceiurile de zi cu zi ne pot ajuta să ne menținem mai sănătoși, mai energetici și mai fericiți. Sunt lucruri mărunte, cărora uneori nu le dăm atenția meritată, dar care au puterea de a ne oferi bunăstarea fizică și psihică, pe termen lung. Adoptă următoarele 5 obiceiuri atunci când ești acasă, la birou sau în vacanță pentru a arăta și a te simți minunat!

Fă sport


Mișcarea are o mulțime de efecte benefice pentru sănătatea noastră. De aceea, primul lucru pe care trebuie să îl faci atunci când vrei să începi un stil de viață sănătos este să incluzi în rutina ta activitățile sportive. Cel puțin 30 de minute de sport în fiecare zi este secretul pentru controlul greutății, pentru prevenirea osteoporozei și pentru reducerea riscului de hipertensiune sau a diabetului zaharat. De asemenea, efortul fizic susținut asigură buna funcționare a articulațiilor și a sistemului muscular. Nu uita să îți alegi un echipament potrivit pentru antrenamente, pe care îl poți achiziționa de pe sportcouture.ro.

Ia micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, spun specialiștii. Nu doar că servirea mesei de dimineață ne conferă un plus de energie și ne ajută să slăbim, dar potrivit studiilor citate de WebMD, se pare că cei care nu sar peste această masă absorb mai multe minerale și vitamine și elimină colesterolul și grăsimile. Astfel, luând micul dejun te vei concentra mai bine de-a lungul zilei și, pe termen lung, vei avea o sănătate de fier!

Odihnește-te


Odihna este esențială pentru sănătatea noastră, de aceea este indicat să te asiguri că dormi suficent. Încearcă să adormi în jurul orelor 22 și nu mai târziu și, înainte de somn evită să îți petreci timpul pe telefon sau butonând laptopul ori televizorul. Cel mai bine este să îți faci un ceai înainte de culcare și să stai în pat făcând activități care nu solicită prea mult privirea și nici procesele cognitive. Cititul te poate ajuta să te destinzi înainte de somn, la fel și aromaterapia.

Socializează

Socializarea este cheia pentru o minte sănătoase. Suntem oameni și, la rândul nostru, trebuie să fim înconjurați de alți oameni cu care ne face plăcere să ne petrecem timpul și care ne transmit energia lor pozitivă. Și, dacă nu ai foarte mulți prieteni, nu te plafona căci există soluții; te poți înscrie în diverse activități care să te ajute să cunoști oameni noi și poate chiar să îți descoperi noi pasiuni. Ce-ai spune să iei câteva cursurile de dans?

Consumă apă

Apa este vitală pentru organismul uman, așadar nu uita să consumi minim 2 litri de lichide zilnic. Apa te va ajuta să ai o pielea frumoasă și, deci, un aspect întinerit, dar are și o mulțime de alte beneficii, cum ar fi: ajută la eliminarea toxinelor, este un adjuvant eficient pentru scăderea în greutate și crește rezistența în fața stresului. În plus, consumul unei cantități optime de apă ajută la dezvoltarea funcțiilor cognitive și îmbunătățesc randamentul fizic.

Sursa foto: pexels.com/photo/adult-cutting-daylight-facial-expression-1153369/