Bucuresti

5 ponturi pentru o rutină de dimineață perfectă

5 ponturi pentru o rutină de dimineață perfectă

Detalii stire

Categorie
Stiri social
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Apartine de
DWF
Vizualizari
120

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Vrei să-ți începi ziua cu zâmbetul pe buze, pregătită să rezolvi toate sarcinile de pe listă? Pentru asta, trebuie să te trezești odihnită și să ții cont de câteva ponturi care te ajută să fii fresh, încă de la prima oră a dimineții. Fie că este vorba despre un mic dejun sățios sau o ședință de sport și meditație, toate contribuie la starea ta de bine.

Chiar dacă programul fiecăruia arată diferit, dimineața, iată care sunt lucrurile pe care le poți face pentru un plus de energie și un moral ridicat. Pentru că, nu-i așa, ziua bună se cunoaște de dimineață! Află cum arată o dimineață perfectă, din articolul nostru!

Trezește-te devreme

Primul pas pentru o dimineață productivă? Trezește-te devreme! Oricât de mult ți-ar plăcea să mai lenevești, trezitul de dimineață te ajută să te bucuri de toate activitățile și să nu întârzii la job sau la școală. Pune ceasul să sune mai departe de pat, ca să nu fii tentată să amâni alarma. Dacă ai suficient timp să te ocupi de tine și de rutina de dimineață, vei fi veselă și plină de energie, nu îngrijorată și agitată că trebuie să faci totul pe fugă.

După ce te-ai trezit, mergi la baie și urmează ritualul de dimineață. Demachiază-te, folosește cremele preferate și produsele de machiaj, care îți vor schimba dispoziția pe loc. Poți să încerci și o coafură nouă, dacă ai timp, astfel încât să fii încrezătoare în forțele proprii. Nu uita să folosești un parfum a cărui aromă să te învăluie de la primele ore. Poți opta pentru parfumuri Hugo Boss originale, ideale atât pentru femei, cât și pentru bărbați, pentru un start bun de zi.

Ia un mic dejun sănătos

Nu sări peste mic dejun, deoarece este cea mai importantă masă a zilei. O masă sănătoasă, compusă din fructe, sucuri naturale sau cereale integrale îți va asigura energia de care ai nevoie pe parcursul zilei. Din fericire, există numeroase variante pe care te poți baza pentru un mic dejun sățios și gustos, care te vor feri de apariția ulcerului, a gastritei sau a anemiei. Nu îți da peste cap metabolismul și ia, măcar, o mică gustare, înainte să ieși pe ușă, chiar dacă ești presată de timp.

Fă sport sau dansează

Pentru o zi plină de energie, fă sport de dimineață, fie și doar câteva mișcări de înviorare. Chiar dacă urmează să mergi și la sală, câteva exerciții simple, făcute pe saltea, îți vor oferi energia de care ai nevoie.

Nu ești o fană a sportului? Dansează! Dă drumul la melodia preferată și bucură-te de câteva momente de relaxare. Aceste metode îți vor crește moralul și te vor pregăti pentru o zi plină. Pune pe o listă ce ai de făcut În timp ce îți bei cafeaua, fă-ți un plan pentru ziua în curs. Împarte-ți sarcinile astfel încât să-ți rămână timp și pentru tine și fii onestă! Nu-ți propune mai multe decât poți realiza într-o zi, ca să eviți suprasolicitarea. Un astfel de orar te ajută să fii productivă și concentrată la tot ceea ce ai de îndeplinit.

Lasă telefonul deoparte

Un alt pont pentru o rutină ideală de dimineață presupune limitarea folosirii telefonului. Chiar dacă poți să-ți verifici emailul sau cele mai importante mesaje, renunță la folosirea excesivă a telefonului dimineața, pentru că nu vei mai avea timp să te ocupi de tine. Mai mult, poți fi bombardată cu informații negative, care îți pot influența modul în care percepi ziua. Verifică telefonul la cel puțin o oră după ce te-ai trezit și bucură-te de timpul rămas pentru rutina de dimineață.

Aceste cinci sfaturi te pot ajuta să-ți începi ziua cu multă bună dispoziție și să fii mai organizată, astfel încât toate să meargă perfect.

Sursa foto: unsplash.com/photos/YJnM4HuKB1A