Bucuresti

Adrian Mazilu, un Business Development Manager tanar si de succes

Adrian Mazilu, un Business Development Manager tanar si de succes

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 an si 5 luni
Vizualizari
383

Voteaza & Distribuie

Descriere

Astazi o sa vorbim despre un om cu totul si cu totul special. Adrian Mazilu, un om de afaceri, care da un exemplu de implicare, cunostinte si curaj. Adrian Mazilu crede ca pasiunile dezvoltate corect devin activitati vocationale. Este o mare diferenta intre rezultatul a ceva la care esti foarte bun, comparativ cu rezultatul sau realizarea partiala a acestuia, in momentul in care nu simti actiunea pe care o faci si automat nu te implici.

Adrian Mazilu, un adevarat Business Development Manager
Cand vine vorba despre care este cheia succesului si cum putem ajunge la ea, omul de afaceri Adrian Mazilu, precizeaza ca exista foarte multe lucruri care pot face ca o afacere sa fie una de succes, sau o adevarata castrofa, un esec lamentabil. Adrian Mazilu crede in tineri, el fiind un tanar afacerist, iar in Romania exista foarte multi tineri cu un potential imens, insa cu toate acestea, putini reusesc sa se faca remarcati. De ce? Ei bine este nevoie de multa munca pentru ca in final sa ajunga printre cei mai buni, si foarte multi renunta sau se pierd pe drum, uneori chiar dupa ce au ajuns deja la jumatatea drumului. Ei bine Adrian Mazilu este unul din cei care nu s-au lasat batuti si a reusit sa lupte pentru ceea ce si-a dorit, si sa ajunga undeva, sus.
Adrian Mazilu - “Una dintre cele mai bune metode de a intra în mintea unei persoane este prin intermediul emotiilor”

Acesta este principiul pe care omul de afaceri Adrian Mazilu si-a cladit intreaga cariera in vanzari. Adrian Mazilu, crede ca nimic nu este mai important decat sa stabilesti foarte repede o punte intre tine si client. Daca se stabileste aceasta punte, sunt sanse foarte mari ca sa isi conduca interlocutorul exact acolo unde doreste.
Managmentul emotiilor reprezinta cumva cheia succesului, am stiut sa ascult si sa-mi pliez atitudinea dupa clientul meu, sa-i impachetez oferta intr-un mod unic si personalizat nevoilor acestuia. – precizeaza Andrian Mazilu.
Adrian Mazilu este ghidat de ambitie si dorinta de a realiza lucruri marete, iar inca din facultate a inceput sa practice meseria de vanzator. S-a convins foarte repede ca arta vanzarii ii aducea beneficii atat pe plan profesional, cat si personal. Era agent de vanzari intr-o societate de investitii financiare, iar fisa postului impunea un singur lucru: promovarea si vanzarea serviciilor companiei potentialilor investitori. Cand spune investitori, acesta se refera la tot soiul de oameni, caractere, functii – promova servicii, considerate sofisticate la vremea aceea, iar domeniul “Piete de capital” era asociat cu un grad inalt de incertitudine si risc financiar la inceputul anilor 2009. Desi parea dificil la incpeut, a simtit din prima clipa ca aceasta va fi profesia pe care o va urma tot restul vietii.
Adrian Mazilu inteles ca daca vrea sa-si vanda produsul, va trebui sa ajunga la sentimentele clientului, sa-i creeze o nevoie, iar apoi sa-si intaresca prelegerea prin argumente logice, apeland astfel si la rationamentul interlocutorului.
Fiecare vanzare are cinci obstacole principale: Nu exista o nevoie, Nu exista bani, Nu exista graba, Nu exista dorinta, Nu exista incredere. – spune Adrian Mazilu.