Bucuresti

Antreprenorii creativi vor putea avea propriul magazin in Baneasa Shopping City!

Antreprenorii creativi vor putea avea propriul magazin in Baneasa Shopping City!

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 3 ani si 8 luni
Vizualizari
544

Voteaza & Distribuie

Descriere

In curand, cei mai creativi antreprenori ar putea avea propriul magazin in Baneasa Shopping City, hotspot-ul orasului pentru cei care cauta cele mai noi trenduri in shopping si entertainment.

MOOZA Pop Up Store este o initiativa unica in Romania, prin care Baneasa Shopping City isi propune sa sustina tinerii designeri sa-si dezvolte afaceri sustentabile, oferindu-le o prima experienta comerciala.

In ultimii ani, micile business-uri creative s-au afirmat tot mai mult in industria design-ului autohton. Din ce in ce mai multi romani aleg sa isi personalizeze stilul de viata cu produse unice, realizate manual sau in serii limitate. Efervescenta din jurul Romanian Design Week este numai unul dintre exemplele care ne pot da masura creativitaţii si a nevoii de afirmare a designerilor romani. Cu toate acestea, pentru tinerii antreprenori, calea catre succes este adesea plina de obstacole.

Baneasa Shopping City inţelege provocarile pe care antreprenorii creativi le intampina atunci cand pasesc in lumea business-ului. Deoarece chiar şi cele mai inovatoare proiecte au nevoie de un imbold pentru a-şi lua avantul, Baneasa Shopping City le propune o provocare: cele mai „votate” proiecte din domeniile creative pot avea propriul magazin in mall-ul celor preocupati de cele mai noi trenduri. MOOZA Pop Up Store, un spatiu utilat şi complet decorat, va gazdui in fiecare luna produsele cate unui antreprenor din domenii precum design vestimentar, accesorii, design interior sau produse cosmetice.
„Exista un trend in a-ti «condimenta» stilul cu produse hand made, care au in spate povesti personale. Observam, de asemenea, ca design-ul autohton prinde putere si din ce in ce mai multi oameni cauta sa poarte tinute-concept. Baneasa Shopping City este locul de intalnire si shopping al oamenilor cu stil si personalitate. Ne dorim ca experienta pe care le-o oferim sa fie marcata si de bucuria de a descoperi produse originale, unicat, «hand crafted»”, spune Hanny Bratu, director de marketing al Baneasa Developments.
Prin intermediul proiectului MOOZA Pop Up Store, Baneasa Shopping City isi intareste angajamentul de a pune la dispozitia clientilor sai varietate, calitate si cele mai noi tendinte in fashion si entertainment, oferindu-le in permanenta experiente noi si inedite. Centrul comercial din nordul capitalei aduce sub acelasi acoperis un mix complet de branduri din zona modei – de la cele mai avangardiste sau exclusive in Romania, la cele mai cunoscute in randul publicului larg – pentru cea mai buna experienta de shopping. In acelasi timp, Baneasa Shopping City isi imbogateste constant oferta de entertainment, de la proiectiile si spectacolele de la Grand Cinema & More, la atractiile din centrul de divertisment Grand Combo, la expozitiile din Grand Cosmos.

Pentru a putea obtine spaţiul, antreprenorii trebuie sa işi inscrie campania de promovare a brandului pe platforma proiectului MOOZA Pop Up Store, disponibila pe pagina www.baneasashoppingcity.ro, si sa stranga cel mai mare numar de voturi.
Mai multe detalii despre MOOZA Pop Up Store puteti citi in sectiunea dedicata din www.baneasashoppingcity.ro.