Bucuresti

Au afacerile mici nevoie de servicii Google AdWords?

Au afacerile mici nevoie de servicii Google AdWords?

Detalii

Social links
Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 11 luni si 5 zile
Vizualizari
231

Voteaza & Distribuie

Descriere

Pentru o afacere mica, Google AdWords poate sa fie o metoda de success pentru a atrage trafic, a promova produse si in cele din urma a creste vanzarile. Daca vrei sa aflii mai multe despre cum functioneaza publicitatea pe Google si care sunt costurile, nu ezita sa contactezi unul dintre specialistii Semsphere.ro.
Marketingul online si Google AdWords merg mana in mana. Cand un client potential cauta un produs, serviciu, promotie sau orice altceva de oriunde in lume, cel mai probabil ca va incepe cautarea pe Google. Mai mult, este posibil ca acel client sa caute produsul sau serviciul tau, iar AdWords te ajuta sa fii gasit.

Trei motive pentru care afacerea ta poate beneficia de reclamele Google:

Google Adwords te ajuta sa ajungi la publicul tau tinta cand atunci cand nevoie de produsul tau
Orice afacere, indiferent de marime sau profit, vrea sa apara pe prima pagina din Google. Sa fii vazut de consumatori chiar in momentul in care ei cauta informatii despre tine, serviciile produsele sau deal-urile tale este o strategie grozava.
Totusi, ca orice afacere micuta care aspira sa ajunga organic in top 10 cautari, trebuie sa realizezi ca esti in competitie cu branduri care au experienta in optimizarea web si care urmeaza un program SEO de mai mult timp decat tine.
Cu Google Adwords insa poti sa concurezi de la acelasi nivel, indiferent de cat timp esti in acest business sau de nivelul tau de expertiza. Astfel, mesajul tau poate fi vazut de publicul tau tinta exact atunci cand cauta produsele, serviciile sau ofertele tale.

Google Adwords te ajuta sa ajungi la clientii ta iregionali
AdWords ofera optiuni de targetare bazate pe locatia in care te afli. Astfel, daca esti o afacere care se bazeaza pe informatii locale, precum un restaurant, o companie regionala sau chiar un site e-commerce cu restrictii de livrare, poti sa apelezi la geo-targetare pentru a avea vizibilitate in fata clientilor care sunt relevanti pentru tine.
Astfel, eviti sa pierzi bani pe consumatori care se afla intr-o regiune diferita. AdWords iti permite sa targetezi tari diferite, regiuni din interiorul unei tari sau o zona aflata la o anumita distanta fata de afacerea ta.
Poti chiar sa excluzi anumite regiuni, chiar daca se afla in proximitatea targetarii tale.
De asemenea poti sa geo-targetezi bazat pe date demografice precum nivelul de venit. Asadar, daca vinzi produse de lux, poti targeta top 10% cele mai ridicate venituri dintr-o zona specifica.

Google AdWords iti permite sa targetezi cautarile foarte specifice
Google este cunoscut pentru folosirea cuvintelor cheie. Cu cat sunt mai specifice cuvintele tale cheie, cu atat Google iti va plasa mai sus reclama. De asemenea, vei ajunge la consumatori exact in momentul in care te cauta.
In plus, Google detine anumite instrumente cu ajutorul carora poti vedea ce cuvinte cauta utilizatorii pe motoarele si configura astfel mai usor cuvintele cheie pentru fiecare dintre campaniile tale. Alt avantaj este ca ele pot fi schimbate in orice moment, iar campania va fi constant optimizata pentru success.