Bucuresti

Baneasa Shopping City deschide a doua editie de inscrieri pentru MOOZA Pop Up Store!

Baneasa Shopping City deschide a doua editie de inscrieri pentru MOOZA Pop Up Store!

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 ani si 5 luni
Vizualizari
427

Voteaza & Distribuie

Descriere

Baneasa Shopping City deschide a doua editie de inscrieri pentru MOOZA Pop Up Store, proiectul care ofera celor mai creativi antreprenori propriul magazin in mall, timp de cate o luna. Antreprenorii se vor putea inscrie pana pe 21 noiembrie 2014 pe platforma online dedicata, www.moozapopupstore.ro.
Lansata oficial in luna iunie a acestui an, MOOZA Pop Up Store este o initiativa unica in Romania. Designerii si business-urile creative aflate la inceput de drum au nevoie de sustinere, iar Baneasa Shopping City le poate oferi acestora o mana de ajutor. Prin intermediul acestui proiect, centrul comercial isi propune sa sustina designerii sa-si dezvolte afaceri sustentabile, oferindu-le o prima experienta comerciala. Scopul final al acestei initiative este ca, peste ani, tot mai multi dintre antreprenorii inscrisi in proiectul MOOZA Pop Up Store sa opereze propriul magazin.
Prima editie MOOZA Pop Up Store a reunit un numar considerabil de proiecte – 52 de antreprenori inscrisi pe platforma online – si a generat un val urias de entuziasm in jurul competitiei, reunind peste 90.000 de voturi. Entuziasmul cu care a fost primita prima editie MOOZA Pop Up Store, atat din partea antreprenorilor, cat si a publicului iubitor de design, este o confirmare ca acest proiect unic in Romania trebuie sa se desfasoare pe termen lung.
Asemenea editiei precedente, MOOZA Pop Up Store va gazdui antreprenorii care inregistreaza cel mai mare numar de voturi pe platforma www.moozapopupstore.ro. Pentru a se inscrie in competitie, ei trebuie sa urce un videoclip de promovare cat mai original pe platforma online, in perioada 17 octombrie - 21 noiembrie 2014. Perioada de votare are loc intre 22 noiembrie 2014 si 15 ianuarie 2015. Participantii vor beneficia de promovare in mediul online pe toata durata perioadei de votare, prin intermediul canalelor de comunicare ale Baneasa Shopping City: Facebook, YouTube, Pinterest si Google+. Pentru cea de-a doua editie a proiectului sunt eligibili inclusiv antreprenorii care au participat la editia anterioara MOOZA Pop Up Store, exceptie facand cei trei castigatori ai primei editii.
Pana la finalul acestui an, magazinul MOOZA Pop Up Store gazduieste, timp de cate o luna, primii castigatori ai proiectului, desemnati in luna septembrie. Dintre acestia, brandul de street wear PORC deja si-a comercializat produsele in perioada septembrie-octombrie. Urmatoarele doua nume care vor putea fi regasite la MOOZA Pop Up Store pana in anul 2015 sunt brandurile de bijuterii BOEMO si Bon Bijou.
Mai multe detalii despre MOOZA Pop Up Store puteti citi in sectiunea dedicata din www.baneasashoppingcity.ro.