Bucuresti

Bon Bijou, cel de-al treilea castigator al MOOZA Pop Up Store, si-a inaugurat aseara magazinul din Baneasa Shopping City

Bon Bijou, cel de-al treilea castigator al MOOZA Pop Up Store, si-a inaugurat aseara magazinul din Baneasa Shopping City

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 ani si 4 luni
Vizualizari
412

Voteaza & Distribuie

Descriere

Aseara, MOOZA Pop Up Store s-a redeschis cu brandul de bijuterii Bon Bijou, cel de-al treilea castigator al proiectului dedicat antreprenorilor creativi semnat de Baneasa Shopping City. Evenimentul de deschidere a vorbit despre puterea pe care accesoriile potrivite o confera oricarei femei, avandu-i drept invitati speciali pe Carmen Negoita, Laura Belecciu, Bogdan Vladau si Vali Barbulescu.
La petrecerea de inaugurare a celui de-al treilea MOOZA Pop Up Store, invitatii au putut admira cea mai noua colectie Bon Bijou, descoperind promisiunea brandului de bijuterii catre femeile moderne: „Piesele Bon Bijou sunt versatile si promit sa faca orice femeie sa se simta puternica, indiferent de outfitul pe care l-a ales, fie el casual sau glamorous. Femeia Bon Bijou are incredere in ea, nu are prejudecati, este creativa si mereu deschisa la nou. Stie ca ea isi poarta bijuteriile si ca nu bijuteriile o poarta pe ea,” a declarat Raluca Leafu, creatoarea brandului Bon Bijou. Raluca Leafu si Hanny Bratu, director de marketing Baneasa Developments, au fost gazdele evenimentului de aseara.
Cea mai noua colectie Bon Bijou, care va putea fi regasita la MOOZA Pop Up Store pana pe 21 decembrie, cuprinde bijuterii cu o linie contemporana: coliere-statement voluminoase si inele supradimensionate, ce dau forta tinutelor de seara, accesorii pentru par, ce pot condimenta un look boem, sau piese delicate, precum bratari si pandantive fine, ce confera un aer elegant tinutelor de zi. Piesele din noua colectie pot face din orice tinuta, chiar si banala, una care sa atraga privirile in orice moment. Bijuteriile sunt realizate din aliaje metalice inoxidabile, sunt placate cu aur si nu contin nichel.
Initiat in prima parte a acestui an de catre Baneasa Shopping City, MOOZA Pop Up Store este un proiect unic in Romania, care isi propune sa ofere o prima experienta comerciala antreprenorilor aflati la inceput de drum. Competitia se afla la cea de-a doua editie, care va oferi unui brand din domeniile creative propriul magazin in mall, in anul 2015. In provocarea lansata pe 17 octombrie s-au inscris 18 antreprenori, care pot fi votati pe platforma www.moozapopupstore.ro pana pe 15 ianuarie 2015. Brandul care va strange cel mai mare numar de voturi va fi desemnat castigator anul viitor.
Mai multe detalii despre a doua editie MOOZA Pop Up Store sunt disponibile pe www.moozapopupstore.ro.