Bucuresti

Campanii PPC pentru afaceri mici si mijlocii - sfaturi utile pentru o prezenta mai buna in mediul online

Campanii PPC pentru afaceri mici si mijlocii - sfaturi utile pentru o prezenta mai buna in mediul online

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 luna si 1 saptamana
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
40

Voteaza & Distribuie

Descriere

In mediul online, lupta pentru atentia utilizatorului este momentan cea mai apriga dintre toate de pana acum. Cum pot eu, aflat la inceput de drum, sa concurez cu alte firme care poate au un renume deja format, dar si bugete de promovare prin campanii PPC mult mai consistente decat al meu? Pasul numarul unu va fi intotdeauna apelarea la specialistii in domeniu.
Totodata ca antreprenor, de exemplu, simplul fapt ca stii ce presupun aceste campanii PPC poate reprezenta un avantaj. PPC este prescurtarea sau acronimul de la Pay Per Click. Cu alte cuvinte, sunt campaniile care sunt taxate atunci cand utilizatorul da click pe un anunt sau pe o reclama.

Pasii de urmat in realizarea unei campanii PPC
Ca proaspat proprietar de business sau recent intrat in mediul online cu planuri mari, poti incepe sa lucrezi la cativa pasi foarte simpli pentru a te pregati ca la carte pentru derularea unor campanii PPC care sa aduca rezultatele vizibile.

Pasul 1: identificarea si setarea cat mai clara a obiectivelor de atins si a audientei
Fara aceste doua lucruri extrem de clar setate in minte si stiute ca pe o poezie, misiunea de a derula campanii PPC sau de orice alt fel va fi cu mult ingreunata. Aici se gasesc de fapt raspunsurile la cele mai multe intrebari.
Ce fe de campanii sa derulez? Unde este mai important sa fiu prezent? Ce trebuie sa stie despre mine viitorii clienti? Cum pot sa le usurez modul de utilizare a site-ului? Si asa mai departe.

Pasul 2: pregatirea website-ului de prezentare sau a magazinului online
In prima faza, se realizeaza o analiza a website-ului din mai multe puncte de vedere. Pe de o parte se trece in revista continutul, pe de alta parte se pune sub microscop felul in care utilizatorul interactioneaza cu acest continut si cat de simplu (sau de complicat) ii este sa gaseasca informatiile pe care le cauta.
Odata ce stim exact rolul pe care website-ul ar trebui sa il indeplineasca, se va trece la pregatirea acestuia din punct de vedere al arhitecturii si setarilor. Atentia la felul in care sunt denumite paginile si adresele link-urilor sunt doar doua din multele exemple care fac ca un site sa tina cont campaniile PPC ce il pot imbunatati considerabil.
Trebuie sa ai in vedere si bugetul de care dispui pentru a putea calibra corect asteptarile. Odata cu suma investita vor veni si rezultate, insa nu vor putea face minuni imediat.

Partea buna este aceea ca de aceste campanii se pot ocupa specialistii in domeniu, timp in care tu iti poti investi energia in alte lucruri pe care le poti imbunatati. Poti sa te gandesti la o modalitate mai simpla pentru ca viitorii clienti sa plaseze o comanda sau un soft care sa te ajute cu monitorizarea stocurilor. Toate aceste lucruri par detalii, insa lucrurile nu stau deloc asa. Ele vor avea efecte cumulate odata cu trecerea timpului, iar aceste efecte pot fi sau nu in favoarea ta, depinde de tine.

Cine ne ajuta in implementarea campaniilor PPC?
Pentru a intelege mai bine mecanismul din spatele acestor campanii PPC cat si a altor tipuri de promovare in mediul online, poti citi pe site-ul Agentiei Fortin tot ce te intereseaza. Mai mult decat atat, specialistii in domeniiu iti stau la dispozitie si te ajuta sa atragi mai multi clienti si sa iti indeplinesti absolut toate obiectivele.

Autor