Bucuresti

Ce nu trebuie să lipsească din serviciile de protocol ale unei firme?

Ce nu trebuie să lipsească din serviciile de protocol ale unei firme?

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 10 luni si 3 saptamani
Apartine de
DWF
Vizualizari
324

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Lumea afacerilor este una în care fiecare gest contează atunci când vine vorba de clienții sau partenerii de business. Indiferent dacă îți dorești sau nu acest lucru, relațiile trebuie cultivate și dezvoltate în mod armonios, chiar dacă moderația este dominantă și trebuie ocolite excentricitățile de orice fel.

Pentru a consolida o legătură extrem de avantajoasă pe termen lung cu angajații și colaboratorii, trebuie să respecți anumite principii etice și să-ți îndrepți atenția către acțiuni cu efecte favorabile asupra celor interesați de activitatea companiei. De aceea, legislația prevede introducerea cheltuielilor de protocol în gestiunea contabilă a firmei și deducerea acestora în limita unei cote de 2% aplicată asupra profitului contabil, pentru sumele utilizate în alte scopuri de business. Descoperă mai departe ce servicii de protocol nu trebui să-i lipsească unei societăți.

Cafea, ceai sau apă minerală

Sediul în care o companie își desfășoară activitatea este o carte de vizită excelentă, care transmite tuturor faptul că respectiva firmă este un partener puternic și e încredere. Știm cu toții că o întâlnire de afaceri, un interviu cu un viitor angajat sau o conferință cu presa nu poate fi desfășurată fără ca cei prezenți să fie serviți cu cafea, ceai sau apă. De altfel, aceasta este o regulă de aur pentru orice firmă care dorește să își respecte toți colaboratorii. Și cum nu te poți asigura că toată lumea consumă ceai sau cafea, cel mai indicat ar fi să ai la îndemână și apă minerală de la lafantana.ro. Astfel de lucruri oferă o impresie deosebită oricărei afaceri, mai ales că orice persoană are nevoie constantă de hidratare. În plus, sticlele de apă minerală oferite de lafantana.ro au o formă grațioasă și elegantă, fiind perfecte pentru a ajuta o firmă să își proiecte propriile standarde în materie de protocol.

Articole de birotică și papetărie

Cum poate să fie mai bine promovată o companie decât prin intermediul unor produse personalizate cu emblema, viziunea și numele societății? Articolele de birotică și papetărie personalizate reprezintă o modalitate excelentă de a menține atenția clienților și partenerilor de afaceri și, totodată, de a recompensa eforturile acestora depuse în relația cu compania ta. Indiferent că este vorba de instrumente de scris, calendare, mape, agende sau carnet de notițe, orice firmă va da dovadă de un nivel înalt de profesionalism și va obține cea mai bună valoare pentru cheltuielile efectuate cu astfel de articole.

Mese de protocol

Există adesea numeroase situații când societățile comerciale derulează afaceri cu parteneri nerezidenți, astfel că mesele pentru aceștia sunt o necesitate. Prânzul la o întâlnire de afaceri într-o delegație, organizarea unei conferințe de lansare a unui nou produs sau chiar o masă cu colaboratorii rezidenți sunt, de asemenea, servicii ce nu trebuie să lipsească din portofoliul de protocol al unei companii. O masă la restaurant va crea un ambient plăcut pentru discuții privind îmbunătățirea modului de derulare a contractelor deja existente, extinderea afacerii pe noi piețe, menținerea relațiilor comerciale sau purtarea tratativelor pentru continuarea derulării unui contract încheiat pentru o anumită perioadă de timp.

Cadouri pentru diferite evenimente

Acordarea unor cadouri corporate clienților sau colaboratorilor în situația unor evenimente deosebite trebuie să facă parte din strategia de business a oricărei firme. Acest lucru își are locul său bine determinat în afaceri, micile atenții ajutând la consolidarea unor relații de afaceri sau nașterea unor noi. În acest sens, poate fi vorba de un cadou oferit pentru încheierea unui contract, pentru inaugurarea unui nou sediu sau aniversarea companiei. Nașterea unui copil, căsătoria, sărbătorile de iarnă sau pascale, ziua onomastică ori cea de naștere sunt motive suficient de bine întemeiate pentru a da un dar colaboratorilor.

Petreceri festive

În scopul promovării imaginii firmei și a activității acesteia, este necesar să fie desfășurate și acțiuni care să includă partenerii de afaceri, clienții și angajații. Petrecerile din apropierea sărbătorilor de iarnă sau cele organizate cu ocazia aniversării companiei sunt evenimente care au rolul de a scoate în evidență cultura organizațională a societății și de promova serviciile sau produsele firmei.

Atragerea și menținerea clienților sau a partenerilor de afaceri nu este o sarcină deloc ușoară. Un astfel de proces implică inclusiv acțiuni de protocol mai puțin semnificative, dar cu rol major în viitorul mod de organizare și funcționare a relațiilor de business. Pentru orice companie este esențial să respecte cu strictețe astfel de activități profesionale pentru a-și dovedi etica, cultura și respectul pe care îl acordă tuturor partenerilor de afaceri.

Sursa foto: pixabay.com/photos/coffee-break-conference-women-1177540/