Bucuresti

Ce spune povestea website-ului tau despre brandul pe care il promovezi?

Ce spune povestea website-ului tau despre brandul pe care il promovezi?

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 saptamana si 1 zi
Vizualizari
26

Voteaza & Distribuie

Descriere

Ce spune website-ul tau despre brand? Cum incepe si cu ce se termina povestea ta?

Faimoasa lege a lui Hick spune asa: cu cat exista mai multe optiuni posibile, cu atat timpul investit in luarea unei decizii creste (odata cu fiecare optiune noua). Adica: un website care solicita prea multe actiuni, unde informatia nu este bine structurata si organizata, va amana actiunea, decizia de cumparare a unui potential client. Interfata vizuala ce reuseste sa capteze interesul si atentia va face diferenta pentru utilizator. Aici intervin servicii web design, ce vor pune in valoare brandul pe care vrei sa il promovezi.

Porneste de la o analiza a website-ului tau

Un lucru extrem de important este sa analizezi situatia curenta a website-ului tau, atat din punct de vedere al functionalitatii, cat si din perspectiva aspectului sau. Raspunde la primele intrebari:
  1. Cat de usor este sa navighezi pe paginile website-ului?
  2. Cat de accesibila este informatia prezentata in maniera actuala?
  3. Cat de intuitiv este procesul de navigare?
  4. Cat de potrivite sunt imaginile si cat de mult capteaza atentia?
  5. Cat de dinamica este experienta unui utilizator pe website?
  6. Cat de usoara este luarea unei actiuni, pe baza informatiilor prezentate?

Atunci cand raspunzi la intrebarile „Cat?”, e decisiv sa cont ca astazi, intr-un mediu online populat constant de informatie, interactiunea unui vizitator trebuie sa fie cat mai simpla, mai autentica si mai relevanta.

Continua sa testezi trendurile in materie de web design

Pana mai ieri, website-urile erau optimizate exclusiv pentru desktop. In ultima vreme insa, timpul petrecut pe alte device-uri precum smartphone-uri sau tablete, precum si frecventa utilizarii acestora a modificat categoric perspectiva de realizare a unui website, si a introdus o noua necesitate: aceea de Responsive Web Design. Un website responsive este cel care afiseaza continutul in functie de tipul de device folosit. Experienta utilizatorului, in acest caz, s-a modificat substantial, precum si modul in care ne raportam la aceasta. Imaginile au devenit flexibile, iar informatia simplificata.

Exemplu: formularele de sign up si-au pierdut complexitatea si au devenit simple, rapide, usor de completat, atat de pe desktop, cat si de pe mobile, pentru a nu pierde interesul unui potential client.

Nu inceta sa te documentezi si sa cauti experti care sa te indrume

Un web designer este acea persoana care se ocupa de felul in care arata si functioneaza un website. Ceea ce numim servicii web design este o arie de activitate vasta, care se ocupa de modul in care este procesata informatia din punct de vedere vizual, de echilibrul care asigura o navigare usoara, de implicatiile experientei utilizatorului in decizia de achizitie si asa mai departe.

Agentia Fortin ofera servicii complete de web design, pentru toate tipurile de companii. In randul clientilor sai se numara companii mici, medii sau mari, persoane fizice sau chiar institutii publice. Misiunea Fortin este de a gandi experienta utilizatorului intr-un proces integrat de UX/Web design, copywriting si development.

Desi exista numeroase studii si articole de specialitate, vorbim despre un proces complex, axat pe experiment si explorare continua, pentru a testa si aplica functionalitati care aduc rezultate pliate pe aria de activitate a fiecarei organizatii. Nu inceta sa te documentezi, astfel incat sa pui intrebarile potrivite. In ceea ce priveste raspunsurile, asigura-te ca te vei ajuta de expertiza specialistilor care te pot ajuta sa spui in modul cel mai potrivit povestea brandului tau.

Tu cum alegi sa spui povestea brandului tau?

Autor