Bucuresti

Ce mancam pentru un mic dejun sanatos?

Ce mancam pentru un mic dejun sanatos?

Detalii

Web
http://www.imagineamea.info/
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 3 ani si 4 luni
Vizualizari
751

Voteaza & Distribuie

Descriere

Pentru un motiv sau altul, de multe ori sarim peste micul dejun. O cafea tare si o gustare rapida nu sunt suficiente pentru ce ne asteapta in timpul zilei.
Pentru a avea energia necesara si o stare de spirit pentru a face fata tuturor angajamentelor sale, noi nu trebuie sa uitam ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei.
Iata cateva sfaturi cu privire la ceea ce sa includem sau sa excludem din meniul de dimineata:

Fiti atenti cu sucurile de fructe
Un pahar de suc de fructe proaspat ar fi un start bun pentru ziua dvs, dar nu in cazul in care el este unul dintre acele sucuri cumparat de la magazin umplut cu zahar si conservanti. Deci, cumparati cele mai bune fructe, cum ar fi portocale sau grapefruit si faceti un suc. Asigurati-va ca beti ceva proaspat si natural. Daca nu beti sucul, puteti manca unele dintre fructele dumneavoastra preferate – mere, banane, portocale sau o alta alegere.

Uitati de deliciile de panificatie
Va place sa mancati clatite delicioase sau vafe, mai ales atunci cand le-ati adaugat gem sau ciocolata? Dar daca doriti sa duceti un stil de viata sanatos, uitati de ele! Sau cel putin incercati sa le limiteze la un nivel minim. In schimb, puteti praji paine sau mancati un castron de iaurt cu granola. Deci, nu numai ca veti primi proteine si fibre, dar va veti simti plini pentru mai mult timp.

Nu eliminati cafeaua de dimineata
Fie ca tineti o dieta sau incercati sa mancati sanatos, nu trebuie sa renuntati la cana dvs preferata de cafea. Este necesar sa va treziti si sa va deti energia necesara de care aveti nevoie. Dar, in orice caz, nu exagerati. Mai mult de 2 cesti de cafea pe zi poate afecta corpul si somnul.

Feriti-va de suplimentele de cafea
V-ati gandit vreodata ca o lingura suplimentara de zahar sau de crema poate duce la o greutate suplimentara? Prin urmare, este mai bine sa renuntati la aceste lucruri care fac o ceasca de cafea o bomba de calorii. Ati putea inlocui cu usurinta zaharul cu mierea, astfel incat cafeaua dvs va fi dulce, si nu va afecta silueta.

Limitati-va la o portie
Daca micul dejun este sanatos si este format din snacks-uri, cum ar fi fructe, paine sau oua nu trebuie sa exagerati cu suma. Cu toate acestea, masa de dimineata este foarte important sa fie energica si plina toata ziua, dar asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mancati prea mult.

Renuntati la cerealele dulci
Unele cereale sunt pline de carbohidrati si zahar. Deci, trebuie sa fim foarte atenti in alegerea de aceste produse. Cerealele sunt utile, in cazul in care sunt mai bogate in fibre si proteine. Se mai poate adauga nuci sau seminte de in.

Mancati micul dejun in fiecare dimineata
Chiar daca timpul dvs este limitat de dimineata, nu neglijati micul dejun. Asa cum am spus, este esential pentru functionarea normala a corpului in timpul zilei. Masa de dimineata este una dintre cheile pentru un stil de viata sanatos si mentinerea greutatii. Motivul este ca, in general, acesta este compus din fibre, proteine, si alte substante necesare. Sarind peste micul dejun poate duce la intarzieri in metabolism, astfel incat un sandwich din grau integral, cu o ceasca de ceai sau de mere cu iaurt degresat ar fi inceputul perfect pentru o zi.

Beti un pahar de apa
Extrem de util este de a include un pahar mare de apa la micul dejun. Acesta va hidrata si va va ajuta sa va simtiti pe deplin multumiti. Apa cu lamaie este, de asemenea, o optiune foarte buna pentru a completa meniul de dimineata.