Bucuresti

Ce trebuie sa știi despre SEO?

Ce trebuie sa știi despre SEO?

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 6 luni si 2 saptamani
Vizualizari
168

Voteaza & Distribuie

Descriere

SEO este un element din ce în ce mai prezent in mediul online, insa cu toate astea, putini stiu cu adevarat ceea ce reprezinta. Ceea ce este cu adevarat neplacut, este faptul ca exista o multime de webmasteri care nu stiu ceea ce reprezinta SEO si nu reusesc sa isi optimizeze site-ul in asa fel incat sa produca. Este motivul pentru care vom incerca sa aprofundam tot ceea ce inseamna optimizare SEO si vom descoperi fiecare detaliu important al acestui element online.
Ce este, de fapt, SEO?

SEO este acronimul de la englezescul " Search Engine Optimization" In traducere libera, inseamna optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare. Expresia este una cat se poate de generala, asadar, daca vrei sa stii cu exactitate ce este SEO, trebuie sa aprofundezi.
In principiu, procesul SEO este compus din mai multe elemente:
  • - Backlinkuri catre site-ul tau;
  • - Continut de buna calitate;
  • - Analize;
  • - Aranjarea site-ului in asa fel incat sa fie cat mai usor de perceput de catre clienti si de catre motoarele de catare.
La ce foloseste SEO?

Ceea ce face SEO, in mod direct, este sa aduca pe site-ul tau oameni interesati de ceea ce vinzi sau de ceea ce scrii. Practic, toate actiunile care reprezinta acest domeniu au drept scop pozitionarea cat mai buna a site-ului tau in cautarile Google si atragerea cititorilor.
SEO poate sa insemne, asadar, vanzari, promovare si atentie.

Cine face SEO?

Optimizarea SEO poate sa fie facuta in regim propriu, de catre proprietarul site-ului sau poate sa fie facuta de catre o firma de optimizare site. Foarte multi dintre cei care au site-uri mici aleg a isi optimizeze singuri paginile, insa rezultatele nu sunt intotdeauna dintre cele mai bune. Daca alegi sa iti faci optimizarea de unul singur, vei ajunge sa pierzi destul de mult timp, vei face greseli si intr-un final vei pierde bani.
Cea mai buna solutie este sa apelezi la o firma care sa iti ofere servicii optimizare SEO. Este adevarat ca poate avea un cost destul de mare o astfel de actiune, insa rezultatele sunt si ele mult mai bune. Motivele pentru a apela la o firma de optimizare SEO sunt urmatoarele:
  • - De regula, aici lucreaza profesionisti, cu o experienta vasta in domeniu;
  • - Mergi la sigur, fara sa mai fii nevoit sa testezi si sa gresesti;
  • - Poti obtine preturi foarte bune pentru linkuri si in general pentru serviciile care costa. Firmele de Seo cumpara toate aceste elemente la pachet, obtinand preturi foarte bune.
Pentru a te bucura de toate avantajele insa, trebuie sa stii cum sa alegi firma de SEO. Exista zeci de firme, fiecare cu diverse avantaje. Factorii care conteaza cu adevarat insa, sunt experienta, portofoliul si evident, pretul. Intreaba-ti prietenii sau colaboratorii care au deja o firma cu care lucreaza si descopera care este cea mai buna solutie pentru tine.
Care sunt elementele care conteaza cu adevarat pentru SEO?

Chiar daca apelezi la o firma de SEO, este bine sa stii cat mai multe detalii despre ceea ce urmeaza sa faca. Pentru asta, trebuie sa stii care sunt cele mai importante elemente care construiesc o campanie de succes.
  • - Backlinkurile. Unul dintre principalele criterii de clasare a site-urilor pe Google este backlinkul. Numarul de backlinkuri venite de pe alte site-uri, catre site-ul tau, reprezinta o adevarata semnatura de incredere. Este motivul pentru care au o importanta foarte mare. Cu cat linkul este venit de pe un site ce ofera o incredere mai mare, cu atat rezultatele sunt mult mai bune. De regula, Google insista pe ideea de a obtine linkuri cat mai natural, de la bloggeri si site-uri care chiar au gasit ceva interesant pe site-ul tau. Realitatea insa, este construita dintr-o multime de site-uri care vand backlinkuri, ceea ce inseamna ca va trebui sa gasesti solutii cat mai ieftine si cat mai bune.
  • - Continutul. Poate mai important decat backlinkurile, continutul este cel care pastreaza cititorii pe site. Daca backlinkurile inseamna o semnatura de incredere, continutul este elementul care conteaza cu adevarat. Daca ai o multime de backlinkuri dar ai un continut de proasta calitate, este clar ca nimic nu este natural si sansele sa obtii un site vizitat sunt minime. Un continut bun poate sa insemne viralitate, motiv pentru care o investitie majora pe care trebuie sa o faci este in continut. Din fericire, exista destul de multi content writeri care iti pot oferi continut bine optimizat, care sa atraga atentia.
  • - Retelele de socializare. In tot procesul de promovare SEO, retelele de socializare ocupa un loc foarte important. Facebook-ul, cu preponderenta, poate sa aduca o multime de vizite si chiar poate sa genereze vanzari. Acesta ofera mai multe instrumente de promovare, printre care si o varianta de targetare a oamenilor cu adevarat interesati de ceea ce vinzi.
  • - Optimizarea on site. Multi oameni insista pa backlinkuri si pe optimizarea off site, neglijand partea de optimizare site. Este foarte important ca site-ul pe care il detii sa aiba o structura cat mai placuta si cat mai usor de folosit, in asa fel incat sa ofere siguranta si sa tina vizitatorii magnetizati.
Cat costa o campanie de optimizare SEO?

Cu siguranta, costul unor servicii de optimizare SEO este o necunoscuta. Este greu sa descoperi cat vei plati, cautand pe internet. Exista firme care platesc cateva sute de lei in fiecare luna pentru a fi cat mai sus in cautarile online si exista firme care platesc mii sau chiar zeci de mii de lei in fiecare luna. Ceea ce poti face, este sa ceri oferte de la cat mai multe firme si sa descoperi acea solutie care ti se potriveste cat mai bine si care are un cost cat mai atractiv.
Este bine de stiut ca optimizarea SEO costa, insa costul trebuie sa atraga cu sine o eficienta cat mai mare, pe termen lung.

Autor