Bucuresti

Criterii de clasificare a hotelurilor, pe baza lenjeriei - cat de pretentios poti fi

Criterii de clasificare a hotelurilor, pe baza lenjeriei - cat de pretentios poti fi

Detalii

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 1 an si 1 luna
Vizualizari
388

Voteaza & Distribuie

Descriere

Ai patit poate ca in unitatea de cazare aleasa sa nu gasesti ceea ce doreai sau te asteptai. Unii spun ca romanii se pacalesc singuri chiar cand isi aleg cazarea. Cred sau cel putin au pretentia de a primi tot felul de servicii, insa nu se gandesc ca exista totusi o limita in asta, in functie de clasificarea hotelului cu pricina.
Un hotel de 4 stele se diferentiaza destul de mult de celelalte, chiar si de cele cu 3 stele. Descoperi astfel ca pana si la capitolul lenjerii pentru hoteluri exista o mare diferenta de servicii. Iata si cum faci aceste diferente, ce trebuie sa stii pentru a avea pretentiile potrivite si justificate:

Hotel/pensiune de 2 **
In cadrul unui hotel de acest gen, lenjeria spre exemplu se schimba o data la 4 zile, nu mai devreme. Cat despre dotari, ar trebui sa le ai pe cele minime, de la sapun la prosoape de baie.

Hotel/pensiune de 3 ***
Intr-un astfel de caz deja lenjeria se schimba la 3 zile, avand in plus si dotari mai vaste. Se include astfel o suprafata de minim 15 m², cu dotari de genul internet wireless, telefon, minibar frigorific, televizor si chiar si cuvertura de pat. O data la 2 zile te astepti sa ai prosoape curate in camera, in timp ce baia are decenta dotare pentru strictul necesar: 3 prosoape, gel de dus, sampon.

Hotel/pensiune de 4 ****
Cu cat stelele cresc, pretentiile sunt si ele pe masura, astfel ca o camera de acest gen este si mai mare si mai bine dotata. Aici vorbim deja de rasfat, cu 18 m² suprafata camerei. O data la 2 zile ai lenjerie curata, musai alba caci asa spune codul de eticheta. O data la 3 zile ai prosoape curate. Cat despre dotarea baii, acum se pot include printre altele si un uscator de par, halate si papuci. Exact ca in filme!
Serviciile la 4 stele sunt de natura sa ofere unui turist orice ar fi in plus fata de minimum posibil. De regula sunt 15 servicii extra, insa incluse in pret. Variaza de la caz la caz, insa te astepti ca o camera de acest gen sa dispuna de masuri de securitate precum prezenta unui seif. Te astepti sa gasesti in camera internet wireless, telefon, minibar frigorific si televizor.
La 5 stele ai pana si parcarea asigurata si pazita. Lucru mai rar insa nu imposibil, desi fiecare tara are criterii diferite in baza carora se ofera acele stele de recomandare a calitatii serviciilor. Trebuie sa stii despre asta inca de dinainte sa te cazezi si mai apoi sa ai pretentia de gasi cine stie ce lux. Sfatul cel mai bun este sa intrebi inca si inca o data cand faci rezervarea, pentru a fi sigur ca primesti ceea ce platesti.
Din nefericire sunt si cazuri in care hotelierii prefera sa aiba avantaje din prezentarea unei oferte cu multe stele, care insa nu corespunde cu realitatea. Cel putin in sezonul estival se numara cei mai multi nemultumiti de astfel de cazuri. Tine minte: o lenjerie curata si schimbata asa cum iti doresti, impune si servicii si pretentii de un anumit nivel!

Autor

  • E-Advertising
  • 0Partener de afaceri

  • Cu peste 4 ani de experienta in dezvoltarea de strategii eficiente de SEO, echipa noastra este capabila sa ofere rezultate exceptionale intr-o perioada scurta de timp. Pe langa serviciul principal pe care se axeaza, cel de optimizare pentru motoarele de căutare, E-Advertising ofera o gama larga de servicii asociate marketingului online, respectiv: redactare de advertoriale, webdesign, webhosting, SMS API, SEO Content Writing, promovare in retele de socializare.
  • 0732941354

Filtre

Data crearii: Luna trecuta, Anul curent