Bucuresti

Cum si de ce sa inchiriezi un spatiu de birouri in capitala?

Cum si de ce sa inchiriezi un spatiu de birouri in capitala?

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 10 luni si 3 saptamani
Apartine de
Digital Metrics
Vizualizari
309

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Din ce in ce mai multi oameni doresc sa isi administreze cat mai bine afacerea pe care au inceput-o si pe care doresc sa o continue in cele mai bune conditii, de aceea este foarte important sa isi aleaga spatiul potrivit pentru desfasurarea activitatii. In cazul in care domeniul de activitate al companiei include activitate de birou, mai multi angajati, administratorii nu pot porni pe acest drum fara a apela la cele mai bune servicii de inchirieri birouri Bucuresti.

Oferta de inchiriere este atat de bogata chiar si in mediul online, astfel incat niciun client nu pleaca nemultumit. Antreprenorii trebuie sa se gandeasca foarte bine in ce investesc, deoarece in functie de spatiul de birouri ales, afacerea va avea succes sau nu.

Cum trebuie sa fie spatiul de birouri de inchiriat

Cladirea de birouri aleasa trebuie sa fie un spatiu extrem de curat, primitor si prietenos, trebuie sa asigure angajatilor conditii de lucru prielnice si sa fie usor accesibil. Inainte de a inchiria un spatiu de birouri, oamenii de afaceri trebuie sa isi cantareasca foarte bine optiunile, iar amplasarea intr-o zona de afaceri cu o vizibilitate foarte buna si cu accesibilitate auto este foarte importanta. Mai mult decat atat, suprafata totala de inchiriat trebuie sa fie suficient de mare pentru nevoile profesionale ale antreprenorilor si angajatilor si sa existe suficient de multe locuri de parcare atat pentru angajati, clienti, colaboratori sau furnizori.

Pentru a se incadra in exigentele chiriasilor, cladirile de birouri trebuie sa aiba finisaje moderne, de clasa, durabile, sa detina un lift rapid cu care angajatii sau managerii sa ajunga repede de la un etaj la altul, cu o perioada de asteptare de nu mai mult de 30 de secunde. Viitorii chiriasi trebuie sa se intereseze si de existenta conexiunii telefonice, de internet, precum si conectarea la reteaua de electricitate. Sistemul de administrare al cladirii de inchiriat este un alt criteriu important, la fel ca si modalitatea de incalzire pe timp de iarna si existenta sistemelor de ventilatie si de aer conditionat pe timp de vara.

Paza si securitatea sunt conditii imperios necesare, care trebuie indeplinite de orice cladire de birouri ce urmeaza sa fie inchiriata. Gratie serviciilor de paza si protectie, precum si gratie prezentei unor sisteme de securitate in cladire precum si la exteriorul acesteia, in parcare, reprezinta un plus de siguranta pentru angajati. Si serviciile de curatenie sunt la fel de importante, pentru ca angajatii sa lucreze intr-un mediu curat si placut.

Unele cladiri de birouri foarte avansate dispun de cafenea si de cantina, de punct bancar si de restaurant, preucm si de un punct medical si de o zona comerciala la care angajatii sa apeleze ori de cate ori este necesar. Prezenta detectoarelor de fum si a camerelor de supraveghere in interiorul cladirii este foarte importanta pentru angajati, dar si pentru administratorul companiei si pentru a evita situatiile dificile.

Autor