Cursul Expert achizitii publice trateaza problema achizitiilor publice organizate de autoritatile contractante, astfel incat participarea la licitatie sa nu mai fie o problema pentru compania dvs.
Cursul este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor si se finalizeaza cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Nou: ultimele modificari legislative – legea 279/09.12.2011.
Lectori: jr. Parvu Viorel si jr. Costache Constantin – presedinti ai Completelor de Solutionare a Contestatiilor din cadrul CNSC
Cursul se va desfasura in perioada 25.10. - 28.10.2012 in Bucuresti, la Rin Grand Hotel****.
Cursul are un numar de 40 ore (teorie si practica), iar tematica include: introducere si principii generale; tipuri de contracte de achizitii publice; autoritatile contractante, domeniile de aplicare si exceptiile; calendarul achizitiilor publice si programul anual de achizitii publice; estimarea valorii contractelor de achizitii publice; caietul de sarcini si termene de solicitare a clarificarilor; reguli de participare la procedura de atribuire; publicarea anunturilor; reguli speciale de transparenta, de comunicare si transmitere a datelor si de evitare a conflictelor de interese; licitatia deschisa, licitatia restransa, dialogul competitiv; negocierea cu/fara publicarea prealabila a unui anunt de participare; cererea de oferta si concursul de solutii; sistemul electronic de achizitii publice (www.e-licitatie.ro); atribuirea contractelor de achizitii publice; oferte alternative; subcontractantii; criterii de calificare si selectie: situatia financiara a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica, standarde de asigurare a calitatii, criteriul de atribuire a contractelor de achizitii publice; stabilirea ofertei castigatoare si informarea candidatilor; incheierea contractelor de achizitie publica; anularea aplicarii procedurii de atribuire; contractele de concesiune si contractele sectoriale in activitati relevante; solutionarea contestatiilor; Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, cai de atac impotriva deciziilor C.N.S.C.; solutionarea litigiilor in instanta; contraventii si sanctiuni.
Cunoscand bine toate aceste detalii veti organiza mai bine procedura de achizitie publica, iar birocratica procedura de atribuire a contractelor va deveni mai prietenoasa.
Tariful de participare este de 1199 RON/cursant.
Pentru inscriere la curs va rugam sa solicitati formularul de inscriere la tel. 021.326.77.36, 031.420.96.43, 0735.844.183 (persoana de contact – Denisa Popa) sau sa il descarcati de pe site (www.intratest.ro - inscriere) si sa il trimiteti prin fax la 021.326.77.36 sau prin mail la office@intratest.ro / denisa.popa@intratest.ro.