Bucuresti

Curs Manager in Formare

Detalii

Categorie
Cursuri educatie
Modificat
acum 3 ani si 4 luni
Vizualizari
813

Voteaza & Distribuie

Descriere







Manager in Formare



COD COR 343103



( Asistent Manager )








Un curs de management la nivel de baza menit sa duca la eficientizarea muncii personalului cu functii administrative si de suport ce lucreaza in cadrul companiilor. Participantii pot fi si persoane ce lucreaza cu manageri de departamente, manageri generali sau deservesc personalul intregii companii de la nivelul receptiei.





Pretul cursului 540 Euro, in RON la cursul BNR



Nota: Persoanele care doresc sa obtina certificare Asistent Manager conform COD COR 343103 vor trebui sa se inscrie la evaluarea finala platind o taxa aditionala de 45 Euro.






Beneficiari:



· Ne adresam celor ce doresc sa inceapa o cariera in domeniul administrativ si functii suport intr-o companie



· Ne adresam celor ce lucreaza deja intr-un astfel de post si doresc o aprofundare, o imbunatatire a aptitudinilor, o perfectionare



· Ne adresam companiilor care doresc ca personalul lor adiminstrativ si de suport sa devina mai eficient si sa isi imbunatateasca abilitatile de lucru cu clientii interni si externi




In esenta ne adresam celor care doresc:



· Sa gestioneze mai bine informatia;



· Sa isi imbunatateasca coordonarea muncii individuale cu munca colectiva;



· Sa dobandeasca competentele de suport in gestionarea si administrarea de afaceri;



· Sa isi perfectioneze capacitatile de comunicare;



· Sa isi imbunatateasca abilitatile de lucru cu clientii;




Scop



· Participantul va putea sa gestioneze mai eficient timpul personal si pe cel al managerului coordonator;



· Participantul va intelege mai bine notiuni legate de structura organizatorica a firmei, precum si rolul sau in cadrul acesteia;



· Participantul va fi capabil sa coordoneze la un nivel profesionist relatiile cu clientii interni si externi;



· Participantul va putea sa gestioneze mai eficient informatiile din compania dumneavoatra, corespondenta de afaceri si contactele comerciale;



· Participantul va putea sa dobandeasca abilitati interpesonale de comunicare prin toate mediile de comunicare organizationala.




Tematica:




Modulul 1 - Organizarea companiei si rolul personalului de suport - 3 zile




1. Rolul si calitatile personalului administrativ si de suport intr-o companie



· Notiuni legate de structura companiei si cultura organizationala



· Rolul si calitatile personalului administrativ si de suport (Asistent de Manager, Receptie, Administrare, Logistica, Resurse Umane, Financiar, Contabilitate, etc.)



2: Coordonarea contactelor de afaceri



· Gestionarea si securitatea informatiilor in situatia unor resurse de timp limitate



· Gestionarea corespondentei de afaceri



· Gestionarea contactelor de afaceri



· Pregatirea discutiilor si intalnirilor de afaceri



· Negocierea stabilirii si organizarea intalnirilor



· Inregistrarea rezultatelor



· Urmarirea rezultatelor, stabilirea urmatoarelor contacte



3: Gestionarea timpului



· Managementul timpului ca factor de eficientizare



· Factori perturbatori in stabilirea obiectivelor



· Solutii



· Stabilirea prioritatilor in functie de obiective



· Planificarea eficienta a timpului pentru atingerea obiectivelor




Modulul 2 - Elemente de comunicare interpersonala si organizationala, coordonarea cu celelate departamente



4: Comunicarea interpersonala – preluarea si transmiterea informatiilor, tehnici de comunicare



· Procesul de comunicare



· Stiluri de comunicare



· Comunicarea organizationala si mediile de comunicare



· Realizarea prezentarilor si imaginea firmei – relatii publice



· Scrisori, E-mail, Telefon



· Sedintele – participarea si organizarea



5: Concepte de baza in management. Luarea deciziilor



· Procesele decizionale intr-o companie



· Rolul personalului administrativ in procesele de luare si implementare a deciziilor manageriale



· Coordonarea cu alte departamente




Modulul 3 – Relatiile cu clientii interni si externi



6: Relatiile cu clientii



· Organizarea si actualizarea bazei de date cu potentiali clienti, studii de piata, legislatie, strategii ale dezvoltarii oranizatiei intr-un mediu concurential



· Dezvoltarea si perfectionarea relatiilor cu furnizorii, clientii



· Intelegerea clientilor



· Relatia cu clientii si loializarea acestora



7: Etica si management



· Reguli de conduita la birou



Echipa noastra:




Andreea - Victoria Udrea, Absolventa a Facultatii de Afaceri si Administratie Publica, din cadrul Universitatii Bucuresti, licentiata in Stiintele Afacerii si Administrative, si de Master – RELATII DE MUNCA SI RESURSE UMANE, in cadrul Universitatii Bucuresti. Este participanta intr-un program de specializare RU de tip Masterat a Universitatii din Roma. Cu experienta de lucru si colaborare in cadrul unor companii private departamente de resurse umane, editura, cu implicare in diverse proiecte, in prezent ocupa postul de consultant in cadrul echipei.




Roxana-Lucia Mihai, PhD, cu o bogata experienta in domeniul comunicarii si relatiilor publice, atat ca lector universitar cat si ca trainer autorizat. Anual coordoneaza proiecte de licenta in domeniile comunicarii, relatiilor publice si al economiei, punand un accent deosebit pe dezvoltarea personala si profesionala a cursantilor. Interesul manifestat in domeniile de expertiza s-a concretizat in participari la diferite conferinte internationale, in tara si in strainatate, avand ca rezultat publicarea unor articole de specialitate.




Costul cursului: 540 Euro, grupa de minim 12 participanti (TVA-SFDD conform art. 141 Cod Fiscal)



45 Euro – Evaluare








Contact: www.mmmconsulting.ro