Bucuresti

Cutii de donatii amplasate in restaurantele Springtime pentru "Cartile copilariei"

Detalii

Categorie
Stiri social
Modificat
acum 1 an si 5 luni
Vizualizari
226

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cutii de donații amplasate în restaurantele Springtime pentru programul național de lectură “Cărțile copilăriei”

Springtime se alătură programului național de lectură “Cărțile copilăriei” dezvoltat de Asociația Curtea Veche. Prin acest parteneriat oferă clienților săi posibilitatea de a realiza donații în urnele amplasate la casele de marcat din restaurantele bucureștene situate în zonele Piața Victoriei, zona Universitate, Gara de Nord, Mall Vitan, Calea Floreasca și zona Izvor. Întreaga sumă colectată pe perioada campaniei va fi utilizată pentru donații de carte către copiii din satele românești care nu au acces la biblioteci sau volume proprii. Parteneriatul între Springtime și Asociația Curtea Veche a început anul trecut în cadrul celei de-a XXII-a ediții a Târgului Internaţional Gaudeamus, când Springtime, singurul restaurant cu prezență constantă la evenimentele organizate în cadrul Romexpo, a organizat anul trecut o strângere de fonduri urmând același mecanism.Statisticile din ce în ce mai îngrijorătoare privind rezultatele slabe în sistemul educaţional, rata abandonului școlar, scăderea dramatică a lecturii în rândul celor mici, precum și dificultăţile în înţelegere a textelor sunt doar câteva dintre motivele pentru care Springtime a decissă se implice în acest proiect social. Fiecare contribuție ajută la integrarea copiilor din mediul rural în programul național de lectură “Cărțile copilăriei” prin care Asociația Curtea Veche realizează donații de carte și creează cluburi de lectură în mediile defavorizate.<< Cartea influențează decisiv viața unui om. Copilăria este acea etapă în care ne formăm idealuri, iar personajele din cărțile pe care le citim nu de puține ori ne devin modele. Este îngrijorător faptul că în România sunt încă locuri în carecopiii nu au acces la cărți și la informație, astfel la o educație mai bună. Am ales săsusținem această cauză deoarece considerăm că este important ca fiecare dintre noi să contribuie la formarea unei noi generații conștiente de alegerile pe care le face în viață, a unui public de cititori și consumatori informați. >> declară Loredana Vătăvoiu, Brand Manager Springtime despre implicarea în proiect.
Asociația Curtea Veche a fost înființată în luna martie a anului 2014 pentru a dezvolta într-un mod independent și susținut activitatea de responsabilitate socială a Curtea Veche Publishing începutăprin programul național alternativ de lectură “Cărțile copilăriei” care își propune creșterea reală a interesului copiilor și tinerilor pentru citit, ridicarea nivelului copiilor de înțelegere a textelor și creșterea consumului de carte din România. Mai multe detalii despre Asociația Curtea Veche și despre proiectele pe care le desfășoară puteți afla de pe site-ul www.asociatiacurteaveche.ro și Facebook.com/AsociaţiaCurteaVeche. Springtime este cel mai mare lanț de restaurante cu capital românesc, care oferă clienților săi preparate de cea mai bună calitate de peste 20 de ani. Grija pentru client face parte din misiunea companiei, de aceea zilnic aceasta își concentrează eforturile spre a dezvolta produse potrivite tuturor clienților.
Parteneri media: Itsy Bitsy, Radio România, Agerpres, Intuitext, SuntPărinte.ro, Nonguvernamental.org, ȘtiriONG.ro