Bucuresti

Dacă vrei să nu ai succes în business-ul online, nu apela la servicii SEO!

Dacă vrei să nu ai succes în business-ul online, nu apela la servicii SEO!

Detalii

Social links
Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 4 luni si 2 saptamani
Vizualizari
121

Voteaza & Distribuie

Descriere

Optimizarea SEO este calea către un business online de succes, dar dacă succesul nu te interesează în mod direct, atunci acest articol nu este pentru tine.

Ce înseamnă să ai succes, până la urmă, într-un business online?

Că așa cam știm povestea: investești într-un business, îl crești, profitul îl reinvestești, iar ulterior profitul maximizat va deveni al tău, ca owner. Simplu, nu?

Ei bine, într-un mod simplificat, cam așa e situația, în majoritatea cazurilor de succes.
Secretul însă stă în detalii, iar unul dintre detaliile semnificative este transformarea business-ului într-un brand.
Iar pentru asta trebuie să integrezi în strategia ta de marketing și serviciile de SEO!

Cum te ajută SEO să transformi un business într-un brand?
În primul rând, ce e un brand?
Conform DEX-ului, găsim definiția puțin laconică „marcă de produs a unei firme renumite”. Într-un fel, e un sumar complet al brandului, dar departe de a fi complex.

Un brand înseamnă diferențiere. Un brand înseamnă identitate unică. Un brand înseamnă valori. Un brand înseamnă să nu mai fii doar business-ul X care vinde produsul Y, ci brandul X care satisface niște nevoi.

Dacă business-ul este o agenție de turism, de exemplu, serviciul este asigurarea călătoriei către o anumită destinație, iar produsul este pachetul de beneficii pe care ți-l oferă agenția respectivă.

O agenție de turism care a făcut deja pasul către brand oferă călătoria ca experiență. Descoperirea unor locuri noi, exotice. Crearea unor noi momente remarcabile împreună cu cei dragi. Pe scurt, un brand vinde experiența la pachet cu produsul sau serviciul, iar de multe ori aceasta devine mai importantă decât produsul în sine.

Ce face optimizarea SEO pentru ca pasul către brand să devină realitate?
Îți face business-ul:
  • Vizibil
  • Atractiv
  • Ușor de navigat

Pe scurt, te ajută serviciile SEO te ajută să îți faci business-ul memorabil, la modul în care va rămâne în mintea utilizatorilor mai mult timp.
Știi să creezi o strategie de optimizare SEO și să o implementezi?

Chiar dacă ai niște cunoștințe, cu siguranță nu ai cum să știi elemente de SEO precum un specialist în domeniu. SEO nu înseamnă (în niciun caz) doar adăugarea de link-uri multe care să trimită către site-ul tău.
Link-building-ul este doar o parte dintr-o întreagă campanie SEO.
În rest trebuie să faci fiecare dintre următoarele acțiuni:
  • Trebuie să faci un audit pentru a vedea dacă există probleme cu site-ul tău
  • Trebuie notate și rezolvate orice probleme care ar putea fi contradictorii normelor recomandate de Google
  • Trebuie creată o structură coerentă pentru produsele sau serviciile de pe site
  • Trebuie făcută o analiză automată, dar și manuală, a link-urilor de pe site
  • Trebuie stabilită o strategie de comunicare
  • Trebuie gândită o strategie de link-building, cu surse premium specifice nișei
  • Trebuie creat conținut unic cu regularitate, atât pentru website, cât și pentru campania de link-building și PR

Și acesta este doar partea de început!
Crezi că te descurci să faci toate aceste lucruri?
Dacă da: felicitări!

Dacă nu, apelează la o firmă de SEO serioasă, precum AdMarks Media, care să te ajute cu absolut fiecare dintre aceste task-uri prin oameni cu experiență în domeniu.
Asta, evident, dacă vrei să ai succes cu business-ul tău online.
Dacă nu...

www.admarks.ro

Autor