Bucuresti

De la artizanal la digital

Detalii

Categorie
Stiri Cultura
Modificat
acum 4 ani si 10 luni
Apartine de
Muzeul Taranului Roman Bucuresti
Vizualizari
387

Voteaza & Distribuie

Descriere

De la artizanal la digital

Muzeul Național al Țăranului Român a lansat o aplicație iOS

Aplicaţia este disponibilă iniţial doar pentru terminale mobile care folosesc sistemul de operare iOS şi poate fi descărcată gratuit din AppStore.

„Ideea pentru aplicaţia MNŢR a venit în mod natural – aveam deja o simpatie pentru Muzeul Ţăranului Român, pentru ca MNȚR a devenit și un hub cultural, ba chiar un loc de hangout. Este un muzeu care ţine pasul cu mediile noi. Pe lângă turul virtual al muzeului, aplicaţia MNŢR vine ca o completare a prezentei Muzeului Național al Țăranului Român în mediul digital.”, declară Andrei Mihăilescu, Copywriter Draftfcb.

Din interfaţa aplicaţiei, personalizată cu motive tradiţionale româneşti, utilizatorii pot accesa două secţiuni principale: Muzeu şi Evenimente. Prima secţiune conţine informaţii istorice, dar şi date utile precum adresa, programul sau preţul biletelor, iar secţiunea Evenimente conţine un calendar mereu actualizat al proiecţiilor de filme, concertelor, lansărilor de carte şi altor evenimente găzduite de Muzeul Ţăranului.

„Având în vedere că Muzeul Național al Ţăranului Român are o efervescenţă aparte, aplicaţia a fost gândită pentru a permite utilizatorilor de iPhone să fie la curent cu toate evenimentele care se organizează la Muzeul Ţăranului, dar serveşte şi ca o sursă de informaţii pentru cei care n-au trecut încă pragul muzeului”, adaugă Sorin Tofan, Art Director Draftfcb.

Aplicaţia va fi promovată printr-o campanie media OOH şi indoor neconvenţională. Pe panouri vor fi montate covoare lucrate manual al căror model formează un QR Code. QR Code-ul trimite către link-ul din Appstore de unde se poate lua aplicația.

„Lucrate manual, explorate digital este ideea care surprinde esenţa campaniei dezvoltate pentru Muzeul Național al Ţăranului Roman – un amestec între vechi şi nou care s-a materializat prin covoare tradiţionale cu modele care formează un QR Code cu link-ul către aplicaţie”, explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb.

Scanarea codului QR poate returna două variante de răspuns: pentru utilizatorii de iPhone, aceasta va deschide pagina noii aplicaţii MNŢR din AppStore, care poate fi descărcată şi instalată, în timp ce posesorii altor tipuri de smartphone vor putea accesa o pagină pentru mobil dedicată Muzeului Ţăranului.

Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din: Claudiu Dobriță (Creative Director), Cătălin Rulea (Head of Art), Andrei Mihăilescu (Copywriter), Adrian Roșu (Art Director), Sorin Tofan (Art Director), Valentin Milcoveanu (Prepress Layoutist), Cristian Erbașu (Graphic Designer), Marian Csosz (Senior Production Executive), Cristina Badea (Account Director), Flavia Marin (Account Manager), Laura Blebea (Account Executive), Liliana Tiu (Media Manager).

Despre Draftfcb

Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agenții de publicitate din lume - Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT - una dintre cele mai puternice agenții de marketing. În România, Draftfcb are peste 15 ani de activitate. Agenția a fost înființată în 1997 de Bogdan Sântea, iar din 1999 se transformă în agenţie full service. În 2007, FCB Bucharest a devenit DRAFTFCB Bucharest şi beneficiază, ca urmare a apartenenţei la reţeaua internaţională DRAFTFCB, de experienţa de mai bine de 135 de ani în industria publicităţii a Foote Cone & Belding, care se împleteşte cu viziunea şi expertiza DRAFT.

Portofoliul de servicii oferite de Draftfcb cuprinde: Advertising, Strategic Planning, Data Strategy & Analytics, Digital, Marketing Direct, CRM, Experiential, Evenimente/Sponsorizari, Media Planning & Buying, Promoții, PR.

Printre clienţii Draftfcb în România: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Fashion House Outlet Centre, JTI (Camel, Glamour, Sobranie), Kika, Kraft Foods (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, Recolamp, SCA Hygene (Zewa), Pazo, Vodafone, Penny Market si Penny Market XXL (REWE), LEM’s.


Sursa informatii: www.muzeultaranuluiroman.ro