Bucuresti

EuroGsm lanseaza proiectul online Watch&Match

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 3 ani si 4 luni
Vizualizari
890

Voteaza & Distribuie

Descriere

EuroGsm lanseaza proiectul online Watch&Match despre telefoane mobile, aplicatii si alte informatii utile

EuroGsm lanseaza proiectul online "Watch&Match". Acesta este dedicat prezentarii video a telefoanelor mobile, aplicatiilor si functiilor acestora mai mult sau mai putin cunoscute, precum si a altor informatii utile.

In contextul in care multi utilizatori de telefoane mobile nu cunosc, nu stiu cum sa foloseasca la maxim toate functiile si aplicatiile disponibile pe telefoanele lor mobile, EuroGsm isi propune sa vina in sprijinul acestora, oferindu-le un raspuns la intrebarile lor.

Astfel, din 11.04.2011 EuroGsm demareaza proiectul "Watch&Match" http://www.youtube.com/user/watchandmatch. Proiectul este unul exclusiv online, are un continut informativ si cuprinde mai multe materiale filmate cu si despre telefoane mobile, primele 4 videouri fiind disponibile pe canalul Youtube cu acelasi nume.

Prin intermediul acestor filmulete, EuroGsm doreste sa raspunda la intrebarea "Cum sa..?", oferind intr-un mod prietenos, pe intelesul tuturor posesorilor de telefoane mobile, informatii referitoare la telefoanele si aplicatiile pe care acestia le folosesc zi de zi.

Pentru inceput, pe canalul "Watch&Match" pot fi vizualizate 4 videouri in care sunt prezentate 4 functii ale telefoanelor Samsung Galaxy S, Nokia E5 si Samsung Wave525, urmand sa fie lansate noi materiale filmate cu informatii la fel de interesante despre telefoanele mobile.

Filmarile pentru primele videouri au fost realizate in magazinele EuroGsm. Ceea ce face acest proiect inedit este faptul ca aplicatiile si functiile telefoanelor sunt prezentate chiar de catre angajati EuroGsm, majoritatea acestora desfasurandu-si activitatea in magazinele EuroGsm.

Videourile "Watch&Match" vor fi promovate in principal in mediul online, pe canalul Youtube dedicat, pe site-ul www.eurogsm.ro si prin intermediul conturilor EuroGsm de pe principalele retele sociale Facebook si Twitter.

Proiectul "Watch&Match" se inscrie in noua strategie de comunicare EuroGsm, aceea de a fi mai aproape de utilizatorii de telefoane mobile, actuali sau potentiali clienti EuroGsm, prin oferirea unor informatii utile si practice, pe intelesul tuturor.

EuroGsm este retailer in domeniul telefoniei mobile si partener strategic Orange Romania. In magazinele EuroGsm sunt disponibile o gama variata de telefoane si accesorii precum si serviciile de telefonie mobila ale operatorului Orange Romania. In prezent EuroGsm detine o retea de 115 magazine in peste 70 de orase ale tarii, cifra de afaceri inregistrata in 2009 fiind de 22 milioane euro. Experienta de peste 13 ani pe piata telecom din Romania si spiritul inovativ caracteristic au contribuit la initierea in 2010 a unui amplu si complex proces de schimbare a imaginii brandului EuroGsm si a magazinelor proprii, proces care este in curs de finalizare.