Bucuresti

Expo Plast 2016

Expo Plast 2016

Detalii

Web
www.expoplast.ro
Categorie
Targuri - expozitii
Modificat
acum 4 luni si 3 zile
Vizualizari
2198

Voteaza & Distribuie

Descriere

Editia din 2016 a EXPO PLAST, cel mai mare targ din industria de mase plastice din Romania, vine cu un concept absolut nou –“360 de grade”, prin care vom aduce impreuna toti reprezentantii industriei de mase plastice: furnizorii de echipamente, cei de materie prima, producatorii de diverse articole de mase plastice si cauciuc, companiile de reciclare, companiile furnizoare sau producatoare de aplicatii pentru aceasta industrie, dar si clientul final.
EXPO PLAST este un eveniment business to business, care se va desfasura in perioada 27-30 septembrie, in Pavilionul Central din Romexpo – Bucuresti.

EXPO PLAST 2016 va ofera o platforma unica de business, in care, pe langa toate sectoarele industriei de mase plastice vizate, vom targeta si clientul final - companii din toate domeniile de activitate, care au nevoie de produsele finite (Industria bunurilor de larg consum - FMCG, Industria de Hoteluri, Restaurante si Catering – HoReCa, Industria carnii etc.).
Pentru a avea intreg lantul de distributie al industriei de mase plastice, de la furnizori de echipamente pana la clientul final, vom continua si dezvolta utilizarea instrumentelor inovatoare in organizarea de targuri si expozitii:
Programul Visitors Call Center.
In cadrul programului de contact personalizat, intensificam comunicarea directa cu clientii dumneavoastra printr-o campanie de call-center; echipa noastra dedicata va contacta telefonic specialisti din industria de mase plastice si persoane din top management-ul principalelor firme vizate din industriile conexe – directori generali, CEO sau directori de achizitie – in vederea determinarii acestora de a participa la eveniment.
Campania de Adwords,
implementata pentru prima data in editia de anul trecut a targului si care a avut rezultate foarte bune, prin care atragem exact acei oameni interesati de aceasta industrie; scopul acestei campanii si a tuturor intrumentelor de promovare a targului este acela de a avea un numar cat mai mare de vizitatori.
Programul “Discount Exclusiv”,
prin care vizitatorilor li se ofera discount-uri speciale numai pe perioada targului. Acest instrument are rolul de a atrage vizitatorii specialisti in cele patru zile de targ, dar si de a-I determina sa incheie contracte in aceasta perioada.