Bucuresti

Folosesti banda de alergat si nu reusesti sa slabesti? Iata de ce!

Detalii stire sportiva

Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 8 luni si 3 saptamani
Apartine de
Adserving iAgency.ro
Vizualizari
389

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire sportiva

Foarte multe persoane din lumea intreaga aleg sa se antreneze in fiecare zi pe o banda de alergat multumita faptului ca acest aparat fitness ofera posibilitatea de a slabi foarte rapid. Mai mult decat atat, exista foarte multe modele pentru utilizare casnica, aparate silentioase, pliabile si de mici dimensiuni care iti vor oferi rezultate vizibile chiar de la primele sedinte de antrenament. Bineinteles, obiectivele fitness pe care le setezi nu vor putea fi atinse in cazul in care nu desfasori cel putin 3 antrenamente solicitante pe saptamana, sustinute cu o dieta corespunzatoare si perioade de odihna si refacere.

Nerespectand aceste conditii, multe persoane care folosesc banda de alergat nu reusesc sa atinga rezultatele urmarite si sa slabeasca pe masura asteptarilor. Asadar, daca ti-ai propus sa gasesti cea mai scurta cale catre un corp sculptat prin sport, slabeste pe banda de alergat cu ajutorul recomandarilor de mai jos!

Variaza inclinatia suprafetei de alergare

Principiul este cat se poate de simplu: cu cat cresti inclinatia benzii, cu atat mai mult efort vei depune pe parcursul antrenamentului, arzand mai multe calorii. Inca un detaliu important legat de inclinatie este ca primul nivel te va ajuta sa eviti accidentarile la nivelul gambei, asadar ar trebui folosit ca nivel de baza. Acesta va simula alergarea in conditii reale, ca cele din aer liber.

Gaseste cat mai multe “retete” de antrenament

Pentru a slabi rapid, trebuie sa fii mereu in afara zonei de confort. Odata ce corpul se obisnuieste cu un tip de antrenament, rezultatele nu vor mai fi satisfacatoare, asadar incearca sa schimbi periodic rutinele sportive.

Una dintre cele mai eficiente metode de slabire pe banda de alergat o reprezinta, in prezent, antrenamentele de tip HIIT, care se bazeaza pe intervale de efort variabil. Incearca sa alternezi aceste antrenamente cu rutine mai putin intense, in cazul in care nu poti sustine 3-4 sedinte HIIT pe saptamana.

Relaxeaza-te si alearga natural

Corpul nostru stie deja sa alerge, asadar nu trebuie sa inventezi noi metode de a folosi o banda de alergat. Incearca sa faci aceleasi miscari pe care le faci in aer liber! Multe persoane se tin strans de manerele aparatului sau pasesc prea aproape de consola digitala.

Aceste obiceiuri nu favorizeaza rezultatele pe care le urmaresti, in schimb pot aduce disconfort si chiar accidentari. Practic, o postura nenaturala va fi periculoasa atat pentru sanatatea coloanei vertebrale, cat si pentru articulatiile tale (glezne, genunchi si solduri).

Renunta la conversatii in timpul antrenamentului

Daca poti sa vorbesti la telefon sau cu persoana de langa tine in timp ce te antrenezi pe banda de alergat, inseamna ca exercitiile pe care le faci nu sunt suficient de solicitante. Concluzia logica este ca nici rezultatele nu vor fi pe masura asteptarilor, asadar gaseste repede un antrenament care sa te “puna la efort” si care sa te oblige sa pastrezi un ritm constant al respiratiei!

Indiferent de frecventa antrenamentelor sau de aparatul fitness pe care il preferi, sunt cateva reguli pe care ar trebui sa le respecti intotdeauna! Una dintre acestea este hidratarea corespunzatoare, asadar nu incepe exercitiile fara sa ai langa tine o sticla cu apa.