Bucuresti

Managementul afacerii

Managementul afacerii

Detalii

Telefon
0212220019
Web
http://www.proiect-contaplus.ro/managementul-afacerii/
Pret
200 EUR
Categorie
Cursuri educatie
Modificat
acum 3 ani si 11 luni
Vizualizari
555

Voteaza & Distribuie

Descriere

Perioada early bird – 200 € – este valabila pentru inscrierile efectuate pana pe 8 august. Dupa aceasta data, pretul cursului este de 300 €.

Managementul afacerii este un domeniu complex, multidisciplinar si extrem de expus riscurilor si controverselor. Pentru cei care doresc sa isi initieze propria afacere sau pentru cei care sunt in activitate si doresc sa evolueze in cariera prin accederea la un post de manager in cadrul companiei in care isi desfasoara activitatea, este nevoie de o serie de competente generale si profesionale specifice domeniului de afaceri. Un management de succes se bazeaza pe abilitati de analiza si sinteza a fenomenelor economice si sociale, pe capacitatea de intelegere a mecansimelor pietei si de solutionare rapida si eficienta a problemele complexe cu care se confrunta o companie, pe abilitati de inter-relationare cu o multitudine de persoane si grupuri interesate, pe o gandire critica si alte aptitudini manageriale complexe.

Drept urmare, venim in intampinarea celor interesati cu o abordare specifica in domeniul managementului afacerilor. Cursul este unul practic prin excelenta, participantii avand posibilitatea de a aplica imediat notiunile teoretice in exercitii si aplicatii practice in scopul asimilarii informatiilor obtinute si identificarii celor mai bune solutii pentru rezolvarea problemelor cu care se vor confrunta in acest domeniu de activitate.

TEMATICA ABORDATA (fara a se limita la aceasta)
I. NOTIUNI DE BAZA SI NOTIUNI SPECIFICE PRIVIND MANAGEMENTUL AFACERII
  1. Problematica generala a managementului organizational;
  2. Functiile si rolurile managementului;
  3. Tipuriile de organizatii si structuri organizationale;
  4. Metode si tehnici de management;
  5. Forme ale culturii organizationale.
II. ELABORAREA STRATEGIEI SI LUAREA DECIZIILOR
  1. Analiza mediului organizational;
  2. Tipuri de strategii organizationale;
  3. Obiective strategice si operationale;
  4. Procesul decizional de selectie a optiunilor strategice.
III. PLANIFICAREA SI ORGANIZAREA IMPLEMENTARII STRATEGIEI
  1. Planificarea operationala;
  2. Organizarea activitatilor;
  3. Roluri si responsabilitati in implementarea strategiei;
  4. Planificarea asigurarii calitatii proceselor si rezultatelor obtinute din implementare;
IV. MONITORIZAREA SI CONTROLUL IMPLEMENTARII STRATEGIEI
  1. Monitorizarea si controlul executiei si a costurilor;
  2. Monitorizarea si controlul calitatii;
  3. Monitorizarea si controlul contractelor;
  4. Monitorizarea si controlul grupurilor de interese;
  5. Monitorizarea si controlul riscurilor;
  6. Monitorizarea si controlul schimbarilor;
V. MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE NECESARE IMPLEMENTARII STRATEGIEI
  1. Identificarea nevoilor de competente;
  2. Selectia si recrutarea personalului;
  3. Motivarea personalului – managementul contractului psihologic;
  4. Evaluarea performantelor;
  5. Formarea si perfectionarea personalului in vederea implementarii strategiei;
VI. DISCUTII