Referendum pentru familie
Bucuresti

Marketing-ul online in secolul 21 - Cum iti poti creste vanzarile si vizibilitatea online cu servicii Google AdWords?

Marketing-ul online in secolul 21 - Cum iti poti creste vanzarile si vizibilitatea online cu servicii Google AdWords?

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 luna si 6 zile
Vizualizari
38

Voteaza & Distribuie

Descriere

Prin utilizarea Google AdWords, companiile pot crea reclame on-line pentru a ajunge la publicul tinta.
Exista mai multe optiuni de luat in considerare atunci cand incepeti sa beneficiati de servicii Google AdWords. AdWords este o platforma de self-service care permite utilizatorilor sa detina control complet asupra bugetelor, setarilor si copiilor de anunturi.

Astfel de anunturi sunt afisate fie in rezultatele cautarii Google, fie pe site-urile web care accepta afisarea de anunturi grafice Google Display, fie pe ambele.

Cum ajung acele anunturi acolo? Utilizand o licitatie AdWords poti alege care anunturi sunt afisate. Agentii de publicitate aleg cand si unde vor sa apara anunturile lor si apoi liciteaza o anumita suma de bani pe care sunt dispusi sa o cheltuiasca pentru fiecare clic pe acel anunt. Aceasta metoda de advertising se numeste Pay per Click (PPC).

Ce este Google AdWords?
Google AdWords functioneaza in conformitate cu regula Pay per Click (PPC). PPC este o forma de online marketing in care agentii de publicitate platesc o taxa de fiecare data cand se face click pe unul dintre anunturile lor. Cu cat mai mare este suma licitata, cu atat anuntul este afisat pe o perioada mai mare de timp.

Acestea pot fi re-editate in orice moment. Toate aceste optiuni pot deveni destul de coplesitoare, in functie de complexitatea modelului de afacere pe care o derulati, a obiectivelor de performanta si a reactiilor sau actiunilor publicului tinta.

De ce sa apelezi la o agentie specializata in campanii Google Ads?
Cand utilizati programul AdWords va aflati in concurenta pentru clicuri cu alte companii. Multe dintre acestea lucreaza cu firme de marketing online specializate. Daca intentionati sa castigati bani cu AdWords, va trebui sa dobanditi anumite cunostinte specializate si sa aveti disponibilitate pentru investi un timp necesar de pregatire a campaniilor pentru ca acestea sa genereze anunturi adaptate pentru publicul tinta.
Google ofera multe instrumente gratuite pentru a face gestionarea campaniei cat mai usoara, inclusiv Keyword Planner si forumul AdWords.

Cum functioneaza AdWords?
AdWords va permite sa concurati cu alte agentii de publicitate si sa licitati pentru termenii de cautare doriti. Daca cineva cauta “pantofi rosii” iar dvs comercializati inclusiv incaltaminte rosie, ati putea licita pentru ca expresia respectiva sa apara in rezultatele cautarii.

AdWords va permite sa concurati cu alti agenti de publicitate si sa licitati pentru termenii de cautare doriti. Daca cineva cauta “pantofi rosii” iar dvs comercializati inclusiv incaltaminte rosie, ati putea licita pentru ca expresia respectiva sa apara in rezultatele cautarii.

AdWords va permite sa concurati cu alte agentii de publicitate si sa licitati pentru termenii de cautare doriti. De exemplu, daca cineva cauta "incaltaminte dama" si vindeti sandale pentru femei, ati putea licita pe termenul respectiv sa apara in rezultatele cautarii.

Practicand publicitatea astfel, nu riscati sa afisati anunturi unor persoane care nu au un interes pentru produsul sau serviciile dvs.

AdWords utilizeaza un sistem de licitatie pentru a determina in ce pozitie apar anunturile dvs. Cand cineva cauta un termen pe care ati decis sa licitati, Google supune ofertele dvs si ale concurentei unui set de criterii pentru a determina ce anunt sa apara in partea de sus a paginii.

Mai intai Google va stabili scorul de calitate al anuntului: scorul de calitate este un numar cuprins intre 1 si 10, care este calculat printr-un numar de factori, inclusiv rata de clic (click-through rate), relevanta anuntului si relevanta paginii de destinatie (landing page).

Google va inmulti apoi scorul dvs. de calitate, cu costul maxim pe clic, pentru a determina gradul de anunt. De exemplu, daca costul maxim pe clic este de 2, iar scorul dvs. de calitate este de 10, atunci rangul dvs. de anunt va fi de 20.

In cele din urma, Google va compara clasarea anuntului dvs cu ceilalti agenti publicitari care liciteaza pentru acel termen, iar persoana cu cea mai buna clasare va figura in partea de sus a rezultatelor.

Este important de inteles in acest punct ca cel mai mare ofertant nu castiga in mod automat. Daca cineva are un cost pe click de 4 dolari, dar un scor al calitatii de numai 4, atunci pozitia anuntului va fi 16.

De asemenea, costul pe clic nu va fi neaparat suma cheltuita pe click. Suma maxima pe care o veti plati reprezinta minimul necesar pentru a va mentine pozitia anuntului.
AdWords nu se limiteaza numai la rezultatele cautarii Google. Google a colaborat cu mii de editori, astfel incat agentiile de publicitate sa poata afisa anunturi pe propriile site-uri web contra unei parti din profit.

Google AdWords este un instrument execlent pentru a atrage trafic din partea unui public bine targetat. Inteligenta motorului de cautare este folosita de tot mai multe companii, mici sau mari, cu rezultate remarcabile. Insa aceste instrumente de lucru nu sunt la indemana oricui.

Specialisti AdWords in Romania
Agentia Fortin se poate mandri cu generarea unor vanzari de peste 30 milioane euro rezultate in urma campaniilor AdWords.
Specialistii echipei Fortin poseda experienta si expertiza necesare pentru a atinge si pastra prima pozitie in Google pentru toti clientii cu care colaboreaza. Vino in campanie alaturi de Fortin si beneficiaza de peste 500.000.000 de vizite pe site-urile promovate si rate de click intre 25% si 40%.

Bun venit in prezentul marketing-ul online
Agentia Fortin are ca misiune cresterea organica a retelelor de comunicare pentru clientii sai. Echipa agentiei este alcatuita din experti in comunicare publicitara si identitate online, cu totii fiind pregatiti pentru a desfasura campanii AdWords de succes.

Acceseaza ghidul online dedicat bunelor practici ale marketing-ului digital https://fortin.agency/

Autor