Bucuresti

Metode eficiente de destresare

Metode eficiente de destresare

Detalii

Categorie
Stiri sanatate
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
331

Voteaza & Distribuie

Descriere

Cu totii avem nevoie de o oaza de relaxare. Avand in vedere lumea stresanta in care ne invartim, avem nevoie de momentele noastre de liniste si reculegere. De cele mai multe ori, relaxarea si odihna ne incarca bateriile si ne da forta de a merge mai departe. In ciuda faptului ca am crede ca este destul de dificil sa obtinem anumite lucruri, relaxarea poate fi obtinuta prin intermediul unor metode banale, simple si eficiente. Incepand de la exercitiile de respiratie si pana la auditiile muzicale sau inhalarea unor plante medicinale, toate ne pot induce stari de calm si relaxare. In continuare, vom discuta despre cele mai eficiente si cele mai bune metode de relaxare. Iata care sunt acestea:
In primul rand, odihna este cel mai bun remediu atunci cand sunteti stresat sau nervos. Este foarte bine cunoscut faptul ca somnul este un remediu excelent pentru revigorarea organismului. Pentru ca toata operatiunea sa fie un adevarat succes, se recomanda administrarea unor capsule cu extract de passiflora cu 30 de minute inainte de culcare. Acest extract va ajuta sa aveti un somn linistit pe toata perioada noptii. De asemenea, tinctura de conuri de hamei si tinctura de radacina valeriana dizolvate in apa, va pot ajuta semnificativ sa aveti un somn linistit.
Apoi, masajul este cel care ofera tuturor oamenilor o stare de bine. In momentul in care va simtiti foarte stresat si tensionat puteti apela la o sedinta de masaj de relaxare. In cazul in care timpul nu va permite sa faceti acest lucru puteti apela la un fotoliu masaj. Acesta poate insemna o sesiune de rasfat la domiciliu la sfarsitul oricarei zile.
Exercitiile de respiratie sunt de asemenea o metoda foarte buna de detensionare. O persoana foarte stresata are tendinta de a respira superficial, doar in treimea superioara a plamanilor. In momentul in care respirati profund, tensiunea din organism se poate transforma automat in relaxare. Incercati sa respirati cat mai adanc si treptat pana cand plamanii se destind total, iar stomacul si spatele sunt contractati. Acest tip de respiratie se face progresiv, iar exercitiul se repeta de 10 ori.
O cana de ceai cald de musetel, tei sau ceai verde va poate linisti mai mult decat va imaginati. In momentul in care va doriti sa reduceti stresul, o cana de ceai va fi cea mai buna metoda de destresare. In plus, acesta va poate calma mintea.

Autor

  • E-Advertising
  • 0Partener de afaceri

  • Cu peste 4 ani de experienta in dezvoltarea de strategii eficiente de SEO, echipa noastra este capabila sa ofere rezultate exceptionale intr-o perioada scurta de timp. Pe langa serviciul principal pe care se axeaza, cel de optimizare pentru motoarele de căutare, E-Advertising ofera o gama larga de servicii asociate marketingului online, respectiv: redactare de advertoriale, webdesign, webhosting, SMS API, SEO Content Writing, promovare in retele de socializare.
  • 0732941354