Bucuresti

Mihail Sebastian Arghiropol, Scenarist, Actor, Manager, si om

Mihail Sebastian Arghiropol, Scenarist, Actor, Manager, si om

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
273

Voteaza & Distribuie

Descriere

Mihail Sebastian Arghiropol este un simbol al publicitatii in Romania. Mihail Sebastian Arghiropol detine compania Media One, o agentie publicitara cu o activitate impresionanta pe piata de profil din Romania si zeci de proiecte desfasurate de-a lungul timpului.
Compania condusa de acesta luat nastere in anul 1994, ca studio de creatie, Media One, compania detinuta de Mihail Sebastian Arghiropol, este sustina printr-o echipa creativa si cu o experienta extrem de bogata atat pe plan national, cat si international.

Compania Media One, al carei manager general al agentiei de PR şi Advertising, este Mihail Sebastian Arghiropol, pune la dispozitie o oferta completa de servicii, de la marketing si media, consultanta in comunicare, creatie si productţie de spoturi publicitare sau filme de prezentare, servicii PR, servicii BTL, pana la cercetare de piata, monitorizare si evaluare.
Mihail Sebastian Arghiropol este un manager de succes, compania acestuia a implinit de curand 22 de ani de existenta, si se poate lauda care in portofoliu peste 170 de proiecte interesante. Acesta poveste ca a traversat un drum lung si a format o echipa de oameni talentati, dedicati si frumosi, care si-au sacrificat foarte mult timp si au depus foarte mult efort pentru a crea instrumente de comunicare eficiente si creative.
De-a lungul timpului Mihail Sebastian Arghiropol a fost implicat in zeci de proiecte institutionale si comerciale, iar unul dintre cele mai dragi a fost o campanie regionala, desfasurata in Targu Mures si judetele adiacente, privind colectarea selectiva a deseurilor.
Pentru Mihail Sebastian Arghiropol, unul dintre cele mai solicitante proiecte la care a participat in cariera sa, este cu siguranta primul spot publicitar pe care l-a regizat. Cu toate ca acum are o experienta vasta in domeniul advertising-ului, acesta poveste cu foarte multa bucurie si emotie despre acel spot, si isi aduce perfect aminte, ceea ce s-a intamplat in urma cu multi ani. “Era o campanie foarte interesanta, o campanie pentru un brand de vopsea axata pe ideea ca o vopsea buna schimba fata lucrurilor. Aveam un caine maidanez care, datorita unor stropi, capata o alura de Dalmatian si isi gaseste un stapan. Initial filmarile s-au derulat cu un Dalmatian adevarat foarte bine dresat si cuminte, insa au aparut cateva probleme cu o casa mare de postproductie si am fost nevoit sa renunt la idee. Am gasit o dublura perfecta pentru Dalmatian, un maidanez alb pe nume Pongo, cu care am reusit sa duc la final proiectul, si alaturi de care am ramas aproximativ 10 ani” povesteste Mihail Sebastian Arghiropol.
Mihail Sebastian Arghiropol este de parere ca poti castiga clienti mari cu proiecte interesante, chiar daca ai 28 de ani si trei angajaţi. Conteaza ideea, solutia si rezultatele.