Bucuresti

Noutati demonstrate stiintific despre hrana si longevitate

Detalii

Web
http://lavi-enrose.com/
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 3 ani si 4 luni
Vizualizari
710

Voteaza & Distribuie

Descriere

Important nu este numai ce mancați, dar și când mâncați și în ce combinații!
Reducerea greutății, sigura și permanentă, este direct legată de cantitatea de energie pe care o aveți la dispoziție și de folosirea eficientă a acesteia pentru a elimina reziduurile (greutatea excesivă) din corpul vostru. Cheia succesului este asigurată de energia eliberată de corpul vostru, care va duce la eliminarea greutății excesive.
Populatiile cele mai sănătoase si mai longevive din lume sunt de obicei slabe, având numai cu 15% mai puțin sub standardele convenționale, care sunt considerate prea înalte, judecând dupa actualele statistici de sănătate.

Ce susține longevitatea noastră?

Este demonstrat științific că gena pentru longevitate este activată în perioadele de nevoie și dorință nutrițională nesatisfăcută. O teorie ce dezbate longevitatea, demonstrează că regimul hipocaloric este cel de viață lungă! Și este simplu de înțeles chiar și pentru necunoscători, că pierderea zilnică a energiei cu un greoi proces de digestie, este sau poate fi epuizant și în defavoarea noastră, pe o perioadă mai lungă de timp.
Ce proces fiziologic este cel mai mare consumator de energie?

Cel de digestie, dragii mei, acesta este cel mai mare consumator al energiei noastre. Astfel, îndemnul de a mânca puțin, de a mânca cât mai mult crud, îndemnul de a nu combina alimentele, mai ales cele concentrate (adică cele gătite), este cât de poate de sustenabil.

Cu cît mâncăm mai puin, cu atât suntem mai sănătoși și avem șanse mai mari de a trăi ani mulți.

Bine, aici se cere o precizare: cu cât mâncăm mai puțin, dar și mai sănătos, pentru că putem să mâncăm puțin, adică 2 langoși pe zi, însă acesta nu este mâncare, nu este o bază de susținere nutrițională a organismului, nici pe departe! A mînca puțin și bine este soluția a îndemâna oricui, doar să ne dorim a înțelege și a conștientiza cum funcționăm, principiul sănătății și legătura majoră dintre starea de bine și hrana de zi cu zi. Și, foarte important este să înțelegem, ce înseamnă hrană sănătoasă!

Un om subponderal nu este sănătos…
Un om supraponderal nu este sănătos…
Greutatea excesivă atrage în timp alte dezechilibre, nici pe departe stări de bine și sănătate. Atenția la kilogramele noastre nu o arunc în seamna esteticului, a respectului pentru armonia propriului trup, imaginii personale și, de ce nu, pentru respectul celor din jur. Căci, într-un fel ne simțim ca lângă noi, (în avion, la film, oriunde ne-am afla) să se afle o persoană frumoasă, curată și armonioasă, decât una plină de semne de nesănătate, inestetice și cu un țesut adipos evident. Nu ar trebui să ne luăm de forme, ar fi bine să vedem mai subtil frumusețea umană, însă, pâna la astfel de înțelegeri…

Atrag atenția asupra echilibrului nostru, asupra unei armonii fizice, dătătoare de încredere în pașii firești ai fiecărei zi, în toate cele vizate ca obiective și, nu în ultimul rând, starea de echilibru înseamnă și stare de sănătate …stare de bine!

Să avem mereu atenție asupra frumuseții interiore, asupra armoniei exteriore, să fim sănătoși!

Lavinia Ceuță
nutritionist

Sursa informatii: lavi-enrose.com