Bucuresti

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro

Cum să alegi un birou office care să ți se potrivească - Tips and Tricks

Cum să alegi un birou office care să ți se potrivească - Tips and Tricks

Detalii stire

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 4 saptamani si 4 zile
Vizualizari
526

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Un birou office de calitate nu este ”o fiță” ci o investiție dacă te gândești că biroul este piesa de mobilier office cea mai folosită de oricare angajat al unei companii și ca urmare locul în care fiecare angajat își desfășoară activitatea. Investiție în confortul angajaților dar și investiție în imaginea ta ca angajator. Ca orice investiție, investiția în birouri office de calitate va avea și un return of investment: angajați mai mulțumiți care se vor simți apreciați, lucru ce va duce la creșterea productivității și un turnover al personalului mai mic. Și acestea sunt doar câteva dintre potențialele efecte pozitive ale unei astfel de investiții.

Însă cu atâtea oferte pe piață, cum faci să alegi biroul office potrivit? Iată câteva sfaturi care te pșot ajuta să iei decizia corectă în ceea ce privește această piesă de mobilier office esențială.

Dimensiunea biroului office


Dimensiunea biroului trebuie aleasă în mod obligatoriu în funcție de dimensiunea încăperii în care acesta va fi amplasat. Un birou prea mare va ocupa cea mai mare parte a încăperii. Una dintre consecințe este aceea că angajaților tăi le va fi foarte greu să se miște în jurul lui iar a doua este aceea că nu vei mai avea suficient spațiu să amplasezi dulapuri sau comode pentru bibliorafturi ori dosare. La polul opus, un birou prea mic îți va lăsa suficient spațiu pentru a așeza și alte corpuri de mobilier office însă suprafața de lucru va fi foarte mică și ca urmare biroul nu va fi suficient de confortabil pentru utilizator.

Un birou standard are o înălțime ce poate varia între 74 și 76 cm, o adâncime cuprinsă între 61 și 76 cm și o lățime ce poate fi de 61, 76 sau 91 cm. Alegerea suprafeței de lucru depinde și ea de 2 factori: cât timp petrece utilizatorul așezat la birou și care este specificul activității celui ce va folosi biroul. Dacă persoana care folosește biroul are nevoie doar de un laptop, un birou de dimensiuni mici va fi suficient dar dacă vorbim de un angajat care are nevoie de tastatură și două monitoare sau acte, tavițe pentru documente și accesorii de birou pentru a-și desfășura activitatea în mod eficient, atunci trebuie să iei în considerare un birou cu dimensiuni generoase.

Birourile standard se găsesc peste tot dar când vine vorba despre birouri cu dimensiuni atipice, opțiunea cea mai sigură este mobilierul office la comandă. Aici, de exemplu, poți comanda un birou după modelele de pe site sau poți contacta un specialist care să te ajute să-ți transformi ideile în schițe și mai apoi în birouri perfect dimensionate pentru spațiul și nevoile afacerii tale.

Forma biroului


Ca și dimensiunea, forma biroului office este și ea foarte importantă pentru că te poate ajuta să optimizezi spațiul de care dispui. Un birou clasic este o soluție foarte potrivită pentru spațiile mici și prezintă avantajul că poate fi amplasat oriunde într-o încăpere. În plus, separate de panouri fonoizolante, birourile clasice sunt perfecte ca și mobilier pentru call center, de exemplu.

Biroul în L este un alt tip de birou office și este foarte potrivit pentru cei care folosesc biroul și ca spațiu de meeting. La fel de bine, biroul în L poate fi așezat pe colț acolo unde este nevoie ca centrul camerei să rămână liber. Un alt tip de birou este biroul în stea și este un birou cu 4 posturi de lucru ce pot fi separate cu panouri. O astfel de piesă de mobilier office este foarte potrivită pentru echipe mai mici (project management, HR) ale căror membri au nevoie să comunice constant între ei.

In ceea ce privește forma biroului, concluzia este că atunci când o alegi trebuie să ții seama de specificul activității celor ce vor folosi biroul sau birourile respective.

În afara considerentelor practice, îți mai recomandăm să nu uiți de latura estetică. Este foarte important ca birourile să fie plăcute ochiului și să contribuie la crearea unui mediu de lucru elegant. Și de această dată te sfătuim să apelezi la servicii de proiectare și execuție a mobilierului office la comandă. De exemplu, la Moff.ro poți comanda tot mobilierul office de care ai nevoie, îți poți alege culorile (care merg de la nuanțe de lemn până la culori îndrăznețe ca fuchsia, albastru sau galben). Astfel, dacă ai nevoie să înlocuiești un birou și nu vrei să schimbi toată mobila, ai la dispoziție o paletă largă de culori din care să o alegi pe cea care se potrivește perfect cu mobilierul deja existent.

Sursa foto: unsplash.com

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro