Bucuresti

Peste 37.000 de participanti la "Cea mai mare ora de sport"

Detalii

Categorie
Stiri Sport
Modificat
acum 11 luni si 3 saptamani
Vizualizari
246

Voteaza & Distribuie

Descriere

Peste 37.000 de participanți la „Cea mai mare oră de sport”, ediția 2016
  • Trei evenimente sportive în aer liber, în București, Brașov și Mamaia, în perioada iunie – august 2016
  • 41 de demonstrații sportive susținute de 64 de instructori locali și internaționali
  • 700 de persoane au beneficiat de teste medicale gratuite
  • Aprox. 100 de voluntari în cele 3 oraşe
  • 4 cauze caritabile susţinute de Fundaţia Telekom Romania

În perioada iunie – august 2016, Telekom Romania în parteneriat cu SmartAtletic și Getfit a organizat cea de-a şasea ediție a festivalului de mişcare şi sport „Cea mai mare oră de sport” în București, Brașov și Mamaia. În total, peste 37.000 de persoane din 16 oraşe şi din Bulgaria au luat parte la clasele de sport, ca participanți activi sau susținători. La organizarea evenimentului şi-au adus suportul aproximativ 100 de voluntari.

Am sărbătorit a şasea ediţie a festivalului de mişcare şi sport «Cea mai mare oră de sport». Impactul proiectului şi numărul de participanţi au crescut de la an la an, ceea ce ne determină să continuăm campania noastră pentru un stil de viaţă sănătos – Mişcarea face bine!”, afirmă Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

În cadrul festivalului „Cea mai mare oră de sport" au avut loc 41 de demonstraţii sportive, precum: RealRyder - biciclete, OneKor NRG, Step aerobic, Zumba, Steel Combat, Steel Tonic, Kangoo Dance, Zumba latino, TotalGym - Functional Training, Nirvana Fitness, Yoga, Fight Klub Khai Bo, Fit Girls, TotalX30 Aerobik, Pump Circiuit Training, Rebound AAS, FreeStyler, Boot Camp, Shooting Gate pentru pasionații de fotbal şi campionat de volei pentru amatori. Sesiunile au fost susținute de 64 de instructori renumiți la nivel național și internațional.

Pentru cei mici au fost organizate TriKids - concurs de cros, duatlon și family fun run şi Kids BikeSchool - zonă specială de poligon, unde au învățat, alături de instructori specializați, tehnici de mers pe bicicletă și reguli de circulație și de siguranță în trafic.

Aproximativ 1000 de alergători de toate vârstele au contribuit la obținerea unui nou record mondial pentru “Cei mai mulţi oameni care au alergat 100 de metri într-o ştafetă de 12 ore (outdoor) ”, conform World Record Academy. Aceștia au alergat în total 154 de km într-un interval de 12 ore în cadrul evenimentului din București. În plus, pentru fiecare participant înscris la ştafetă, Fundaţia Telekom Romania a donat câte 1 Euro pentru susținerea cauzelor caritabile asociate evenimentului - Galantom, Școala de Valori și Magicamp. La Brașov a fost organizat Crosul caritabil UpDown Run, cu două probe de 4 km şi de 7 km, iar pentru fiecare participant care a alergat la cros Fundația Telekom Romania și Smart Atletic au donat câte 4 euro Fundaţiei Hospice Casa Speranţei.
Tot în cadrul acestui proiect, Telekom Romania și Asociaţia S.U.P.R.A au continuat programul “Emoțiile nu sunt de mâncare” pentru 50 de copii cu probleme de greutate și părinții acestora, cu scopul de a identifica emoțiile din spatele dezechilibrelor ponderale, recunoașterea situațiilor de supra-alimentare cu substrat emoțional și promovarea unor mecanisme sănătoase.

De asemenea, au fost oferite gratuit teste medicale generale şi sfaturi nutriționale pentru mai mult de 700 de persoane, iar participanții au beneficiat pe toată durata evenimentului de hidratare cu apă, sucuri naturale și alimente sănătoase.

„Cea mai mare oră de sport" se desfășoară sub umbrela campaniei „Mișcarea face bine” powered by Dolce Sport, lansată în anul 2011.

Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

Despre Fundația Telekom Romania
Fundația Telekom Romania este o organizație non-profit care sprijină diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale. Fundația Telekom Romania se implică activ în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în comunitate.

Despre Dolce Sport
Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piaţa audiovizualului din România din 2010. În timp, conţinutul Dolce Sport a fost transmis pe patru canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 şi Dolce Sport 4) şi două HD (Dolce Sport 1HD şi Dolce Sport 2HD). Programele acestora pot fi urmărite şi prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile sau prin intermediul aplicației Dolce Sport.

Despre smartatletic
Fondat în 2004 de Ioan Stoica, fost ciclist în echipa de aur a României și Vlad Stoica, multiplu ironman triathlon finisher, smartatletic a început ca o asociație sportivă. În 2011 a devenit agenție de evenimente sportive, asociația fiind activă în paralel.
Membrii fondatori au hotarat sa se implice in dezvoltarea sportului de masa prin organizarea de evenimente si educarea oamenilor in spirit sportiv.