Bucuresti

Print & Sign 2015 – Maratonul inovatiei, informatiei si tehnologiei

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 ani si 6 luni
Vizualizari
166

Voteaza & Distribuie

Descriere

Print & Sign 2015 – Maratonul inovației, informației și tehnologiei
Print & Sign 2015 este un Maraton al inovației, informației și tehnologiei, ce are loc în perioda 8 - 11 septembrie, la Romexpo.

La punctul de START, gata de cea mai mai mare întrecere din industria tiparului, stau:

PESTE 100 DE ECHIPAMENTE ÎN FUNCȚIUNE: echipamente de tipar offset, digital, pe textile, large format, prepress și post press, dar și echipamente destinate industriei de ambalaje și etichete sau echipamente de finisare etc. În plus, la Print & Sign vor fi prezentate în premieră pentru piața locală echipamente lansate la FESPA 2015, unul dintre cele mai mari târguri de profil din lume.

150 DE EXPOZANȚI. Print & Sign 2015 va reuni cele mai importante branduri și cei mai importanți producători și distribuitori de echipamente, produse și servicii destinate industriei de tipar. Printre brandurile prezente se număra: MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Colop, Trodat, MGI, ESCO, Sun Chemical, Fotoba, HecoPack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo, Perspex.

DEMO AREA - zona în care vor avea loc demostrații LIVE ale celor mai inovatoare echipamente, workshop-uri și conferințe susținute de companiile prezente la Print & Sign.

MEGASHOPUL DE APLICAȚII PRINT & SIGN - sursă de inspirație pentru advertiseri, marketeri și brand manageri. Un sector cheie în cadrul Print & Sign, Megashopul de Aplicații
se adresează tipografiilor și atelierelor de producție publicitară care doresc să își expună aici oferta de aplicații grafice.

CELE MAI SPECTACULOASE EVENIMENTE CONEXE: Forumul Pack Show - Comunicarea la raft (8 septembrie, ora 11:00), PrintTex Conference - Viitorului printului digital pe textile (9 septembrie, ora 11:00), Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson (10 septembrie, ora 11:00) sau Colantorul Anului (9 si 10 septembrie).

Dedicat atât producătorilor, cât și beneficiarilor de produse din industria de print, ambalaje, etichete și semnalistică, ediția din acest an a Print & Sign se va desfășura pe o suprafață de aproape 13.500 de metri pătrați.

150 de companii și peste 5.000 de vizitatori sunt estimați a fi prezenți la Print & Sign 2015, cel mai mare târg de tipar și semnalistica din Europa Centrală și de Est, ce are loc în perioada 8 - 11 septembrie, în pavilioanele C1, C2, C4 și C5 din Centrul Expozițional Romexpo.

Forumul Pack Show dă tonul în “Comunicarea la raft”
În prima zi a târgului, pe 8 septembrie, începând cu ora 11:00, în Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo, cap de afiș al Forumului Pack Show – Comunicarea la raft este LUCIEN MOONS, un guru al strategiilor de marketing integrate, ale cărui idei au determinat creșteri anuale de peste 25 de procente ale companiilor consiliate, potrivit clienților săi.
Moons, fondatorul companiei Win Win Marketing, specializată pe construirea strategiilor de marketing pentru companii, este considerat o mină de aur pentru clienții săi, reușind, chiar și pe perioadă de criză, ce nimeni nu credea posibil: să ajute companiile să înregistreze creșteri cu două cifre.
Pe lângă Lucien Moons, dintre speakerii ce vor susține prezentări în cadrul Forumului Pack Show se mai numără VLADIMIR MĂNĂSTIREANU, Vicepreședinte al grupului Cris-Tim, ALINA TRIȘCAȘ, Account Manager / Shopper Marketing în cadrul Geometry Global Bucharest, premiată cu aur anul acesta la Cannes Lions, CRISTI STANCU, fondatorul studioului de creație Remark Studio, premiat cu aur în cadrul competiției internaționale de design de ambalaj Pentawards 2014, REMUS CRĂCIUN, Director General al Ecopack, SIMONA STRĂUȚ din cadrul Cocoon Group sau IRINEL IONESCU, Director de creație în cadrul AMPRO Design, compania care a câștigat 30 de premii internaționale la concursuri de packaging & brand design. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuită; se face pe baza înregistrării online, pe www.printsign.ro.

PrintTex Conference dezvaluie “Viitorul printului pe textile”
La PrintTex Conference, ce are loc pe 9 septembrie, ora 11:00, în Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo, speakeri de top români și străini vor vorbi despre domeniul printului digital pe textile, pe care specialiștii îl numesc “The next big thing” în industria tiparului.
Agenda evenimentului este impresionantă, fiind cel mai spectaculos eveniment creat vreodată în România pe această industrie.
Printre speakeri se număra: RAIMAR KUHNEN-BURGER - Regional Marketing Manager, EFI, doctor în Știința designului, deținând și un master în Comunicarea prin culoare și diplomă universitară în Graphic Design.
MIKE HORSTEN - General Manager Marketing pe Europa, Orientul Mijlociu și Africa în cadrul Mimaki Europe BV, cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul marketingului internațional și al producției de imprimare digitală. El a dat startul unei noi ere pentru furnizorii de servicii de imprimare în anul 1991, găsind o modalitate de a imprima și modifica imagini mari prin intermediul laminatoarelor HP și mașinăriilor existente în acea perioadă.
MICHAEL FRETER, Managing Director PSI, cel mai mare târg de promoționale din Europa, care va aborda tema “Printul pe textile în industria de promoționale”, vorbește despre tendințele din această piață, dar și despre viitorul tiparului digital în sectorul de promoționale textile.
TEODORA BURZ, director de marketing și expansiune al Orka Holding, unul dintre cele mai importante holdinguri textile din lume, cu o cifră de afaceri de 140 de milioane de dolari. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuită; se face pe baza înregistrării online, pe www.printsign.ro.
Marketingul integrat nu mai are secrete
Cross Media Marketing Conference by Jacky Hobson este un eveniment dedicat printatorilor, tipografilor, marketerilor, brand managerilor și advertiserilor, ce are loc pe 10 septembrie, ora 11:00, în Sala de evenimente din Pavilionul C5 - Romexpo.
CINE ESTE JACKY HOBSON?
Este omul care a ajutat peste 70 de companii să-și optimizeze ROI-ul prin intermediul marketing-ului integrat, fiind un marketer cu o experiență totală de peste 25 de ani. În trecut, când nu existau www - e - marketing - social media - sms etc, printul era singurul mediu de promovare. În zilele noastre, când metodele de promovare sunt practic nelimitate, mulți s-au grăbit să-i pună doliu printului, prea “invechit” pentru era tehnologică în care ne aflăm. Însă, multitudinea de posibilități de promovare a unui produs sau serviciu a scos la iveală o altă realitate - eșecul unor campanii de marketing se datorează alegerii exclusive a unui canal de promovare. Ceea ce înseamnă că era tehnologică a schimbat regulile jocului, creând un gen de marketing interdependent: Cross Media Marketing sau Multi-channel marketing.
Acest tip de marketing (Multi-channel marketing) încearcă să creeze o prezență a unei organizații și să îi promoveze produsele/ serviciile prin mai multe canale care includ online - website, motoare de căutare, bloguri, rețele sociale, email etc. și offline - print, TV, radio etc.”, explică Jacky Hobson. Însă, trebuie să înțelegem că între succesul unei campanii online și succesul uneia offline nu trebuie să fie o relație de egalitate sau de substituire, de aici și nevoia și obligația de a comunica targetat și specific fiecărui public în parte.
În prezent, Jacky Hobson este fondator și director al firmei de consultanță în marketing Up Marketing și Mentor/Consultant în cadrul Canon European Business Builder Programme. Pentru mai multe detalii despre eveniment si agenda, accesati www.printsign.ro/evenimente. Participarea la eveniment este gratuită; se face pe baza înregistrării online, pe www.printsign.ro.