Bucuresti

Promovare SEO & SEM

Promovare SEO & SEM

Detalii

Telefon
0723392324
Categorie
Prestari servicii
Modificat
acum 4 saptamani si 2 zile
Vizualizari
423

Voteaza & Distribuie

Prezentare

SEO On-Page si SEO Off-Page, doua servicii care se echilibreaza reciproc

Tendintele actuale dezvaluie o expansiune fulminanta a sectorului de marketing online. De fapt, marketing-ul traditional a fost inlocuit semnificativ de maniera de promovare a marilor branduri, in timp ce magazinele online se inmultesc semnificativ in raport cu cele fizice. Succesul in online este posibil prin intermediul unor strategii bine definite, acestea fiind bazate si ele, la randul lor, pe anumite parghii de efect care sa determine propunerile brandului sa ajunga la publicul tinta vizat de specificul business-ului.

Campanile de SEO sunt axate pe promovare On-Page si Off-Page, servicii diferite, dar totusi complementare. Se dezbate tot mai des problematica ridicata de promovarea individuala sau alaturata a serviciilor, iar statisticile si datele imbucuratoare reflecta un succes notabil atunci cand se apeleaza concomitent la ambele forme de promovare SEO.

SEO On-Page versus SEO Off-Page

SEO On-Page se axeaza pe un content bun, cuvinte si fraze cheie regasite in titlul postarilor si, evident, in continut, acolo unde motorul de cautare Google poate apela atunci cand utilizatorul da semne ca ar avea nevoie de o pagina specifica la care doreste sa ajunga prin cuvintele cheie tastate. Despre SEO On-Page se vorbeste des in raport cu o paleta extinsa de magazine online, care apeleaza la sectiuni de blog pentru cresterea vizibilitatii, dar si de bloguri profesionale sau personale cu potential de profit.

SEO Off-Page, pe de alta parte, este o forma de promovare ce presupune inserarea de backlink-uri in site-uri, publicatii online sau platforme cu autoritate in domeniu care sa faca trimiteri la site-ul care se doreste promovat. Aceste backlink-uri se comporta ca niste factori de autoritate ce cresc increderea intr-o eticheta ce se doreste promovata, in sensul in care este, pe scurt, recomandata de prezente online de notorietate.

Specificul promovarii depinde de obiectivele campaniei

SEO On-Page este regasit in campaniile de promovare axate pe cresterea vizibilitatii, insa nu neaparat pe promovarea unor produse, in timp ce SEO Of-Page este o forma de maximizarea a autoritatii in online, ce are drept scop promovarea asidua de bunuri, produse si materiale cu scop declarativ de vanzare. Totusi, daca SEO On-Page poate exista fara SEO Off-Page, viceversa rezultatele nu sunt la fel de notabile. Aici trebuie punctat echilibrul pe care cele doua tipuri de promovare le dezvolta in paralel si aportul benefic pe care il pot aduce din ambele unghiuri pentru ca publicul tinta sa fie asaltat cu informatii de interes pentru ceea ce cauta.

Una dintre cheile catre un site de succes este traficul. Atunci cand vindeti un produs sau un serviciu, va trebui sa obtineti o cantitate semnificativa de trafic. Traficul insumeaza numarul de vizitatori si vizite pe care le primeste un site web, printre care se pot regasi numerosi posibili clienti, iar prezenta acestora este dependenta de vizibilitatea site-ului dumneavoastra. Avand in vedere eficienta promovarilor SEO On-Page si SEO Off-Page, specialistii in marketing online vorbesc despre o echilibrare mutuala a celor doua servicii, recomandand exercitarea atat din interior, cat si din exterior, a actiunilor de generare a traficului calitativ in website, pentru a ajunge la publicul vizat, iar obiectivele sa se concretizeze intr-u timp extrem de scurt.