Bucuresti

Romanian Financial Conference

Detalii

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 8 luni si 3 saptamani
Vizualizari
604

Voteaza & Distribuie

Descriere

Evoluția sectorului financiar-bancar este dezbătută în cadrul evenimentului Romanian Financial Conference

BusinessMark anunță organizarea celei de-a cincea ediții a evenimentului Romanian Financial Conference, ce va avea loc pe 14 martie 2018, la Hotel Radisson Blu, București.
Reprezentanţi ai managementului celor mai importante bănci și instituții financiare prezente pe piața românească vor analiza situația sectorului financiar-bancar.

Evenimentul își propune să dezbată teme legate de: perspectivele generale ale economiei românești și implicațiile în mediul bancar, impactul asupra sistemului bancar – exogen și endogen, influența noilor abordări legislative pe zona bancară, Payment Services Directive 2 (PSD 2), General Data Protection Regulation (GDPR). De asemenea, vor fi abordate și subiecte precum: evoluţia sectorului financiar nebancar, piața de asigurări, finanțarea prin piața de capital, piața românească de leasing, crypto currency, Blockchain Technology.

Discuțiile vor fi moderate de către GABRIELA FOLCUȚ, Director Executiv în cadrul Asociației Române a Băncilor.Cele două sesiuni ale evenimentului, Focus on banking și Focus on financial services, reunesc următorii invitați:

SESIUNEA I

  • SERGIU OPRESCU, Preşedinte Asociația Română a Băncilor, Preşedinte Executiv Alpha Bank
  • FLORIN DĂNESCU, Preşedinte Executiv Asociația Română a Băncilor
  • DANA DEMETRIAN, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking, Membru al Comitetului Executiv, Banca Comercială Română
  • PETRE BUNESCU, Director General Adjunct BRD-GSG
  • *RADU GRAȚIAN GHEȚEA, Președinte CEC Bank, Preşedinte de onoare Asociația Română a Băncilor
  • ANA-MARIA BUTUCARU, Director, Servicii de Audit, PwC România
  • RODICA TUCHILĂ, Director Executiv, Asociația Română a Băncilor

SESIUNEA A II-A

  • LUCIAN ANGHEL, Președinte Bursa de Valori București, CEO BCR Banca pentru locuințe
  • VIRGIL SONCUTEAN, Chief Executive Officer, Allianz-Tiriac Asigurari
  • Reprezentant Autoritatea de Supraveghere Financiară
  • MELANIA HĂNCILĂ, Director Executiv, Asociația Societăților Financiare din România – ALB
  • ANDREI STAN, Partner, Moore Stephans
  • JAN PRICOP, Director Executiv, Asociația Administratorilor de Fonduri – AAF
  • CIPRIAN LADUNCA, CFO, Metropolitan Life
  • *COSTI STRATNIC, Member of the Directorate, OMNIASIG VIG
  • *SORANA MANTHO, Director General, Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România – UNSAR

*Sub rezerva confirmării

Evenimentul se adresează reprezentanților băncilor, companiilor de asigurări și celor de leasing, fondurilor de pensii, investitorilor, autorităților, experților financiari, analiștilor economici și consultanților.

Înscrierea la eveniment se va face prin completarea formularului de înregistrare, disponibil pe site-ul BusinessMark și trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Evenimentul Romanian Financial Conference este organizat de BusinessMark alături de: CEC Bank, Moore Stephens, Rent for Comfort, Asociația Română a Băncilor, Asociația Societăților Financiare din România, Plantăm fapte bune în România, Asociația The Social Incubator. Partenerii media ai conferinței sunt: AGERPRES, NewMoney, Curierul Național, MoneyBuzz, Energynomics.ro, Transilvania Business, AVOCATURA, Debizz, Business24, Ziare.com, Jurnalul de Afaceri, Financial Market, Manager Express, FinZoom.ro, FEMEI ÎN AFACERI, SpatiulConstruit.ro, Financiarul.ro, Gazetadeștiri, Portal Management, AngajatorulMeu.ro, Săptămâna Financiară, PRBox, Rbeconnect, MediaRabbit, Chalbert, Bucuresteni.ro, Roportal, Vox Capital, Global Manager, Administratie.ro, Revista Valoarea.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ceoferă servicii integrate de B2B și pune la dispoziția clienților săi modele de dezvoltare complexe cu scopul de a-i conecta în mod direct cu mediulde afaceri și de a crea oportunități de parteneriat strategic.Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations. BusinessMark își propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.