Bucuresti

Salopeta de dama, obiectul vestimentar care a revolutionat moda

Salopeta de dama, obiectul vestimentar care a revolutionat moda

Detalii

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 4 luni si 6 zile
Vizualizari
120

Voteaza & Distribuie

Descriere

Era greu de crezut inainte de anul 2010, ca o piesa vestimentara pe care femeile o asimilau costumatiei ninja, va ajunge sa revolutioneze moda, devenind cel mai vandut produs pentru numeroase brand-uri.

O multime de tendinte au aparut in moda ultimilor ani, de la hainele cu talie paper-bag la buline, dar niciuna nu a fost atat de puternica precum moda salopetelor feminine elegante. Aproape fiecare designer - indiferent de aspectul sau cat de mult costa hainele sale de obicei - a prezentat o versiune a salopetei asa cum puteti gasi si pe Laris Fashion.

Acest lucru se datoreaza faptului ca fenomenul salopetei feminine are atat legatura cu cererea clientilor, cat si cu ceea ce designerii „simteau". Statisticile demonstreaza ca vanzarile de salopete feminine au crescut in mod constant in ultimii cinci ani, atingand punctul maxim la inceputul fiecarei veri.

Incepand cu ianuarie 2014, comunitatea de cumparaturi online Wanelo spune ca utilizatorii au cautat salopete feminine de aproximativ 7.400 de ori in fiecare luna si de 400 de ori pe zi pe aplicatia mobila a site-ului. (Traficul Wanelo este de 85% pe mobil.) Salopeta feminina scurta este si mai populara, inregistrand in medie 70.840 cautari pe luna si 2.200 pe zi de pe aplicatia de pe mobil a site-ului.

Dar cum a devenit salopeta feminina atat de cautata? Inainte de 2011, un astfel de obiect vestimentar era comparat cu un combinezon militar. Ultima data cand o astfel de tinuta a fost populara in randul maselor, a fost in anii 1970, cand moda trecea prin perioada flamboaianta. Interesul de a pune in evidenta silueta au adus in atentia designerilor salopete de dama elegante. Constatand ca aceasta le aduce profit, au continuat sa o realizeze.

Designerul Trina Turk din Los Angeles spune ca, la trei ani de la introducerea primei salopete feminine in colectiile ei, a constatat ca un singur produs a reusit sa creasca vanzarile cu 11%. „Inca de la inceput, am reusit sa vindem foarte bine salopetele, chiar si in timpul sarbatorilor. Varful vanzarilor l-am inregistrat in anotimpurile calde cand am realizat salopete mai scurte si din materiale mai usoare”, a declarat Trina Turk.

Eleanor Strauss, director la Shopbop din New York, incearca sa explice succesul salopetei feminine.

„Moda a inceput sa fie asimilata in ultimii ani cu hainele mai simple. Exista tendinta de a purta un obiect vestimentar one-piece , care are un aer sic si poate fi combinat cu o pereche simpla de adidasi si cateva accesorii excelente. Totodata, salopeta prezinta avantajul de a putea fi purtata la fel de bine cu o pereche de pantofi cu toc si un blazer luxos”, a declarat Eleanor Strauss.

http://larisfashion.ro

Autor