Bucuresti

Sfaturi pentru lansarea buticului tau cu haine

Sfaturi pentru lansarea buticului tau cu haine

Detalii

Categorie
Stiri Comert
Modificat
acum 2 ani si 7 luni
Vizualizari
456

Voteaza & Distribuie

Descriere

Esti tanar, esti decis, ai o idee grozava de afacere si doresti ca totul sa fie perfect sau cat mai aproape de perfectiune inca de la inceput. Pentru a lansa o afacere noua pe piata sau pentru a aparea in lumea business cu un magazin cu haine intr-o zona in care nu exista asa ceva, trebuie sa faci ceva cercetari inainte si sa ai cateva lucruri in vedere. Asa cum in domeniul restaurantelor de lux din capitala sau de oriunde se efectueaza un studiu de piata si o cercetare amanuntita legata de concurenta si de posibilitatile pe care le-ai avea, asa se intampla si in cazul lansarii unui butic cu haine la moda.
Moda este un domeniu care nu se va invechi niciodata; mereu va fi cineva interesat de a achizitiona articole vestimentare de zi, de seara sau pentru diferite ocazii. Mai ales daca te decizi sa iti deschizi o afacere de genul intr-un loc in care nu este concurenta, vei avea un real succes. Nu trebuie sa te lasi totusi in voia sortii. Exista cateva considerente ce trebuie evaluate si respectate pentru a reusi cu ideea ta de business. Daca hainele sunt pasiunea ta cea mare si iti doresti ca si cariera ta sa reflecte acest lucru, nimic nu te poate impiedica sa iti deschizi un butic sic. Pentru a intelege cel mai bine cum functioneaza lucrurile este cel mai indicat a lucra mai intai intr-un asemenea tip de magazin.
De asemenea, este foarte important sa intocmesti un plan de afaceri detaliat inainte de cautarea de fonduri sau completarea altor formalitati. Te va ajuta in viziunea afacerii tale si iti va permite sa iti indeplinesti scopurile printr-un anumit set de reguli. Ce trebuie sa ai in vedere pentru reusita afacerii tale cu haine?

Trebuie sa iti cunosti nisa
Exista o serie de buticuri diferite ce ofera o varietate de accesorii si de haine. Trebuie sa te decizi daca sa mergi pe varianta hainelor de zi casual, a tinutelor de seara, de nunta, a costumelor de baie sau a lenjeriei de corp. Decide-te daca te vei axa pe hainele pentru barbati sau pentru femei. Apoi ar trebui sa vezi daca respectivele produse oferite spre vanzare vor fi din stoc sau le vei crea chiar tu la comanda. Pentru aprovizionarea buticului tau de piese vestimentare poti avea in vedere depozitele de haine en-gros Bucuresti, daca esti din capitala.

Inregistrarea afacerii
In primul rand, vino cu un nume catchy pentru buticul tau care sa rezoneze cu clientii stilati. Va trebui sa iti inregistrezi afacerea la Registrul Comertului si de asemenea va trebui sa obtii certificare ca poti functiona in legalitate pe aceasta nisa a afacerilor. Si asigurarea magazinului tau de haine este foarte importanta. Aceasta ar trebui sa acopere premisele buticului, raspunderile civile, hainele pe care le vinzi, vehiculele de transport, dar si compensatiile angajatilor. Va trebui sa iti protejezi bunurile, vehiculele si pe cei care lucreaza acolo impotriva accidentelor si daunelor de orice fel. De asemenea, daca este cauzat vreun accident pe proprietatea afacerii tale si implica unul dintre angajati, atunci asigurarea compensatiei acelei persoane va veni in ajutor. La fel, daca este intentat vreun proces impotriva afacerii tale, o asigurare de raspundere civila limitata iti va proteja bunurile personale. Totul despre afacerea ta sta in respectarea principiilor si in dorinta de a veni cu ceva nou pe piata.

Autor

  • E-Advertising
  • 0Partener de afaceri

  • Cu peste 4 ani de experienta in dezvoltarea de strategii eficiente de SEO, echipa noastra este capabila sa ofere rezultate exceptionale intr-o perioada scurta de timp. Pe langa serviciul principal pe care se axeaza, cel de optimizare pentru motoarele de căutare, E-Advertising ofera o gama larga de servicii asociate marketingului online, respectiv: redactare de advertoriale, webdesign, webhosting, SMS API, SEO Content Writing, promovare in retele de socializare.
  • 0732941354

Filtre

Data crearii: Luna trecuta, Anul curent