Bucuresti

SIBUS schimba regulile jocului

SIBUS schimba regulile jocului

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 ani si 5 luni
Vizualizari
767

Voteaza & Distribuie

Descriere

SIBUS schimba regulile jocului

Compania Sibus România a lansat, la nivel național, prima platformă online integrată de conectare a serviciilor din România, unde contabilii, auditorii, consultanții fiscali și avocații își întâlnesc potentialii clienți sub sloganul ”Simplitate în afaceri”.

După numai două luni de la înființare, Sibus a facut un pas important, reușind să conecteze peste 1.500 de parteneri din toată România. Sibus schimbă regulile ”jocului” pentru contabili, auditori și avocați, dat fiind faptul că platforma online vine în întâmpinarea clienților acestor servicii. Aceștia beneficiază gratuit de serviciile Sibus indiferent de mărimea afacerii, locația și industria în care activează, fiind conectați cu profesioniștii locali din domeniu.

Fiecare client care apelează la serviciile platformei Sibus primește gratuit trei oferte de la trei profesioniști diferiți, într-un interval de maxim 24 de ore. Astfel, clientul are posibilitatea de a se informa corect asupra prețurilor și a pieței, urmând a alege oferta cea mai potrivită pentru afacerea sa. Partenerii Sibus care sunt puși în contact cu clientul sunt adevărați profesioniști cu experiență anterioară în ramura de activitate a solicitantului. Acest fapt prezintă o importanță majoră, fiind un beneficiu și o bună economie de timp, deoarece deseori căutarea poate fi un proces durabil și uneori chiar fără rezultat.

“Acest nou concept de abordare a clienților constrânge furnizorii de servicii să răspundă diferit cererilor de ofertă, în funcție de profilul solicitantului. Aceștia trebuie să fie pregătiți să își vândă serviciile într-un nou format și să se reinventeze pentru a veni în întâmpinarea solicitărilor diversificate, prezentându-se, atât pe ei înșiși cât și compania și serviciile pe care le oferă, pentru a câștiga încrederea clientului și a obține avantaj față de ceilalți doi competitori ce contactează clientul” - a declarat Patrick Nordstjaerne, Country Manager. Astfel, clientului i se oferă oportunitatea de a evalua calitatea serviciilor furnizate și de a cântări ofertele primite.

http://www.sibus.ro/