Bucuresti

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara avand o experienta de aproape 21 de ani in chirurgia estetica. Incepand din anul 2009 clinica isi desfasoara activitatea intr-un spital ultramodern.
https://www.brol.ro

Sustenabilitatea aduce profit pe termen lung

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 1 an si 2 luni
Vizualizari
782

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Este sustenabilitatea parte din fundația strategică a companiilor din România? Suntem pregătiți pentru raportarea activității non-financiare? Cum abordăm obligativitatea publicării acestor informații? Sunt câteva dintre întrebările la care s-a găsit răspuns în cadrul evenimentului.

Speakerii primei sesiuni de discuții au fost: ALEXANDRA LAZĂR, Director, Direcția Legislație și Reglementări Contabile, Ministerul FinanțelorPublice, ALINA CRISTEA, Manager Dezvoltare Durabilă, Holcim România, SIMONA FÎRTAT, Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal România, LOREDANA MODORAN,Resource Development & Communications Director, Habitat for Humanity România, ANA MARESESCU, Events & Training Manager, F64 și CRISTINA BĂLAN, Managing Partner, CSR BootIQ.
ALEXANDRA LAZĂR, Director, Direcția Legislație și Reglementări Contabile, Ministerul Finanțelor Publice, a vorbit despre Directiva 2014/95/UE.

”Directiva 2014/95/UE nu este un subiect rupt de cadrul legislativ comunitar. Aria de aplicabilitate a acestei Directive a fost corelată cu ceea ce exista deja în legislația națională. Aria de aplicabilitate a Declarației nefinanciare se referă la întreprinderile mari care sunt entități de interes public și care la data bilanțului depășesc un număr mediu de 500 de angajați în cadrul exercițiului financiar. Nu este exclus ca această Directivă să se extindă și asupra altor entități, dar până atunci numai acest tip de întreprinderi este vizat”, a declarat ALEXANDRA LAZĂR.

Raportarea va fi obligatorie în 2018 pentru activitatea din 2017.

ALINA CRISTEA, Manager Dezvoltare Durabilă, Holcim România, a vorbit în deschiderea prezentării sale despre fuziunea dintre Lafarge și Holcim și despre investițiile facute de companie din 1996 până în prezent.

Strategia grupului până în 2030 se va concentra pe patru piloni: climat economie circulară, apă și natură, oameni și comunități. Scopul nostru este să reducem emisiile de CO2 cu 40% până în 2030. Acesta este un obiectiv foarte provocator având în vedere că producem ciment. În ceea ce privește economia circulară dorim să utilizăm economia locală, să reciclăm și să reintegrăm deșeurile în ciclul economic. Vrem să utilizăm cu 30% mai puțină apă în producție. Dispunem de apă în România, dar asta nu înseamnă că trebuie să o irosim. Avem și scopul de a produce soluții și produse adaptate nevoilor consumatorilor”, a precizat ALINA CRISTEA.

ALINA CRISTEA a punctat faptul că principalele proiecte de CSR ale companiei se axează pe educație, sănătate, mediu și infrastructură.
SIMONA FÎRTAT, Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal România, a vorbit despre obiectivele companiei.

”În ultimii 10 ani companiile au fost într-o continuă luptă pentru bine. Ceea ce fac aceste companii este remarcabil. În același timp suntem într-o continută căutare de angajați valoroși. La fel cum clienții aleg produsele cu care rezonează, așa și angajații aleg să se alăture companiilor în care cred. De aceea consinder că voluntariatul nu mai este suficient pentru a ne implica angajații într-o politică de CSR.
Ne-am angajat să reducem amprenta de mediu cu 60% între 2005 și 2020. Toate echipele operaționale iau în calcul atunci când dezolvtă ceva acest angajament”.
LOREDANA MODORAN,Resource Development & Communications Director, Habitat for Humanity România, a descris activitatea companiei care se referă la construirea de locuințe pentru familiile care nu-și pot permite o casă.
Am construit cu ajutorul vountarilor 8 case în 5 zile. Voluntarii noștri vin de peste tot în lume și-și asigură singuri toate costurile. Pe lângă acest lucru ei fac și o donație care ne ajută să construim locuințele. Familiile lucrează și ele la propriile case și la casele celor de lângă ei”.
ANA MARESESCU, Events & Training Manager F64, a descris proiectul ”Prima casă pentru căței”, proiect cu un impact pozitiv major în imaginea companiei.

”Cum abordezi și integrezi corect o campanie de CSR? Trebuie să ne folosim foarte inteligent de un PR bine facut pentru că ne poate ajuta să promovăm campania gratuit. Apoi contează mult tonul vocii. În general în campaniile de CSR subiectul de la care se pleacă este unul foarte trist și de cele mai multe ori oamenii tind să treacă mai departe pentru că pur și simplu nu se mai pot încărca emoțional. De aceea, am încercat ca în ”Prima casă pentru căței” să folosim un ton glumeț pentru a face oamenii să urmărească toată povestea. Am înregistrat în social media share-uri cu 300% mai mari și cu 700% mai mulți oameni care au auzit despre noi”, a declarat ANA MARESESCU.

CRISTINA BĂLAN, Managing Partner, CSR BootIQ, GRI PARTNER, a vorbit despre provocarea de a avea un business să fie profitabil și de a contribui simultan cu soluții de sustenabilitate, dar și despre principalele provocări în ceea ce privește protejarea mediului.

”Companiile se confruntă cu provocarea de a avea un business profitabil și de a contribui simultan cu soluții de sustenabilitate în ceea ce privește protejarea mediului. Asta pentru că, iată, prognozele meteo nu se pot face pe mai mult de cateva zile din cauza efectelor climatice. O cauză este, desigur, faptul că temperatura globului devine din ce în ce mai ridicată. Acesta este unul dintre domeniile de inters pentru GRI. Un al doilea subiect important este legat de drepturile omului; cu cât corporațiile sunt mai mari și în mai multe țări, cu atât este mai greu pentru acestea să se asigure că drepturile omului sunt respectate”, a declarat CRISTINA BĂLAN.
Potrivit acesteia, standardul GRI este pentru raportarea de sustenibilitate, nu pentru CSR. GRI acoperă trei domenii: economic, social și mediu.

Cea de-a doua sesiune i-a avut ca invitați pe: RUXANDRA PIROJOC, Head of Communications Romania & Bulgaria, Bayer, OANA CIOBANU, HR & CSR Manager, UP România, IOANA TETELEA, Managing Partner, Invisible Nature, CLAUDIA POROJAN, PR Manager, KFC România și DAN BĂRBULESCU, Director, Asociația Parcul Natural Văcărești.

Anunt Diamant Produse Curatenie

Produse Curatenie Bucuresti - firma PFS Cleaning comercializeaza produse de curatenie in Bucuresti pentru casa, birou si masina (solutii de spalat parchetul, solutii de spalat gresia, solutii de spalat faianta, solutii pentru plastic, solutii pentru masina).
https://produsecuratat.ro