Bucuresti

Targ fashion la B\'ESTFEST Summer Camp 2011

Detalii targ/expozitie

Categorie
Targuri / expozitii
Modificat
acum 5 ani si 5 luni
Vizualizari
945

Reprezentari

DataOraLocatie
Vineri 1 iulie 2011 - Duminica 3 iulie 2011 

Voteaza & Distribuie

Prezentare targ/expozitie

Vara aceasta B’ESTFEST Summer Camp 2011 se transforma intr-o adevarata "tabara" de vacanta de unde bineinteles ca nu poate lipsi zona de Bazzar, fanii festivalului avand posibilitatea sa isi achizitioneze o multime de obiecte de colectie, accesorii hand made sau piese vestimentare de diferite stiluri. Prezentat de Ciuc Premium si Coca-Cola, B’ESTFEST Summer Camp 2011 se va desfasura in perioada 1-3 iulie, la iarba verde, pe malul lacului Pasarea din comuna Tunari (in nordul Bucurestiului, la doar 10 minute de Piata Presei Libere), si include pe afis nume precum Skunk Anansie, Mika, Asian Dub Foundation, LAMB, Pendulum, House of Pain, Flogging Molly, Hadouken!, Caspa, NAPT sau Nero.



La B’ESTFEST Summer Camp in spatiul de festival va fi amenajata si o zona de Bazzar de unde toti cei prezenti isi pot achitiona obiecte unicat, handmade, vintage sau urban wear. Printre magazinele prezente anul acesta la festival se numara:



Hippie Hippie Shake – un magazin cu traditie si extrem de cunoscut in randul fashionistelor care isi doresc sa poarte tinute iesite din tipar dar in acelasi timp dupa ultimile tendinte din moda.



Base Shop – http://www.baseshop.ro

Cel mai vechi skate shop bucurestean este situat in Centrul Istoric in spatele Hanului lui Manuc. Magazinul ofera o gama larga de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru persoanele cool, trendy si cu un stil urban.



City Shop
– http://www.thecityshop.ro/home.asp

Este primul urban boutique de accesorii vestimentare din Bucuresti fiind in prezent shop-ul cu cele mai cool accesorii din capitala. In toamna anului 2009 City Shop a incheiat un parteneriat cu Base pentru o noua experienta in retail. Spatiul generos din Centrul Istoric a fost impartit in asa fel incat cele doua magazine sa isi pastreze identitatea vizuala si targetul fidelizat.



Jewelry IT - http://devlaccessories.blogspot.com/

Targetul magazinului sunt persoanele tinere, inovative, dornice sa iasa din tipar prin intermediul accesoriilor pe care le poarta. Bjuteriile realizate de Alin Teglas sunt diferite gratie materialelor folosite: dischete, butoane de tastatura, banda de caseta etc. Gama de produse este extrem de variata, artistul realizand atat inele, bratari si coliere, dar si genti (din dischete) si lampi de camera (din cd-uri)



Mademoiselle de Bucarest - http://mademoiselle-de-bucarest.blogspot.com/.

Boutique-ul ofera o multime de modele de cercei modelati si pictati manual, fiecare model fiind diferit si destinat persoanelor cochete, creative si in acelasi timp dornice sa iasa din tipare.



Bipolar - http://www.bipolarstore.com

Brandul Bipolar este un mix de stiluri, texturi si de idei ce promoveaza atat eleganta anilor ‘20 si ‘50 cu elemente punk-rock cat si luxul ce vine din calitatea materialelor intaietate avand cele naturale (matase, bumbac, in, stofe de lana sau piele naturala). Bipolar este un brand cu atitudine ce isi propune sa ofere o alternativa fast fashion-ului de mall.



Crumpler - http://www.crumpler.ro

Sub motto-ul „Solid si de incredere ca un barbat cu mustata", Crumpler transforma gentile clasice de laptop sau aparate foto in adevarate accesorii ce completeaza intr-un mod placut o tinuta vestimentara.



Forever Young - http://forever-young.ro

Forever Young este construit de un grup de tineri artisti care incearca de cativa ani sa si puna amprenta in moda romaneasca cu originalitate si diversitate, Asa cum ii spune si numele, brand-ul se adreseaza tinerilor, in special celor tineri in spirit care apreciaza arta si munca depusa in realizarea bijuteriilor si accesoriilor realizate manual.



Sando - http://blog.eldercut.com

Eldercut este un proiect demarat de doi baieti dependenti de cultura jucariei urbane. Jucariile produse de eldercut sunt din rasina, ele fiind turnate si "customizate" manual, sunt produse in numar limitat si pot deveni obiecte de colectie.



Bodega Eyewear - http://www.bodegaeyewear.ro/

Sub motto-ul: "Elibereaza-ti simturile de poluarea orasului si lasa doar povara ochelarilor pe nasul tau", Bodega Eyewear este un brand tanar, 100% autohton ce isi propune sa reinventeze parerea despre ochelarii de soare. Acestia garanteaza protectie totala impotriva celor mai periculoase radiatii solare la preturi cat se poate de avantajoasa.



Totodata, in zona de Bazzar se vor afla magazinul Paga Shop, importator de creatii unicat din Koreea, Japonia, China si Filipine, si Military Trend care va pune la dispozitia publicului un stand de unde se vor putea achizitiona atat corturi, cat si saci de dormit, aparate anti insecte precum si alte echipamente de camping. Pasionatii de biciclete si ciclism isi pot achizitiona la randul lor cele mai noi modele din zona de Bazzar unde vor fi disponibile bike-uri Stevens dar si echipamete de ciclism Zakudo.



B’ESTFEST Summer Camp 2011
va avea loc vara aceasta in perioada 1-3 iulie, intr-o noua locatie in nordul Bucurestiului, in zona Pipera-Tunari, la doar 10 minute de Piata Presei Libere. Line-up-ul festivalului va include nume precum Skunk Anansie, Mika, Asian Dub Foundation, LAMB, Pendulum, House of Pain, Flogging Molly si Hadouken!, Caspa, NAPT, Nero dar si nume autohtone, printre care se afla Suie Paparude, OCS, Travka, Magnolia, Coma si Sarmalele Reci.


Biletele pentru aceasta editie sunt in prezent disponibile la preturile de 125 lei biletul de o zi, 265 de lei abonamentul de 3 zile si 15 lei voucherul pentru acces in camping, urmand ca in zilele de eveniment, acestea sa fie disponibile doar la intrarea in zona de festival, la pretul de 150 lei pentru biletul de o zi, 285 lei pentru abonament si 15 lei pentru voucherul de camping. Copiii sub 12 ani au gratuitate iar elevii si studentii beneficiaza de 50% reducere, daca vin cu gasca de prieteni la festival, detalii pe www.bestfest.ro sau la adresa de email bestfest@myticket.ro.