Bucuresti

Top 4 elemente la care sa fii atent cand scrii advertoriale SEO

Top 4 elemente la care sa fii atent cand scrii advertoriale SEO

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 8 luni si 2 zile
Vizualizari
144

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Mediul online s-a dezvoltat extrem de mult, iar in prezent a ajuns sa fie una dintre principalele surse pe care oamenii o folosesc, indiferent daca vor sa isi cumpere produsele preferate, sa isi promoveze business-urile sau pur si simplu sa se informeze pe anumite teme. Persoanele care vor sa transforme scrisul intr-o experienta remunerata au acum posibilitatea de a scrie advertoriale SEO, insa trebuie sa fie atente la o serie de elemente importante, care contribuie la obtinerea calitatii pe care clientii o cauta. Nu este suficient ca tinerii sa fie talentati cand vine vorba despre alcatuirea unor texte de calitate. Ei trebui sa stie si care sunt detaliile care transforma articolele in advertoriale bune!

Subiecte


Pentru inceput, cei care vor sa isi cladeasca o cariera din redactarea de advertoriale trebuie sa stie ca subiectele pe care le enunta inca titlul trebuie sa fie reflectate si in corpul textului. Nu putini sunt cei care isi anunta cititorii ca le ofera sansa de a se informa despre balustradele din sticla securizata, de exemplu, cand de fapt, textele sunt contin detalii despre un cu totul alt subiect.

Cu diacritice sau fara?

Cand vine vorba despre diacritice, important de mentionate este faptul ca majoritatea oamenilor nu le folosesc in mediul virtual, ceea ce inseamna ca persoanele care redacteaza advertoriale trebuie sa evite pe cat de mult posibil sa le foloseasca. Bineinteles, diacriticele pot fi introduse in articole la cererea clientilor.

Advertoriale SEO – cuvinte cheie


Un alt element foarte important de care content writerii trebuie sa tina cont cand vine vorba despre realizarea celor mai bune advertoriale SEO este referitor la cuvintele cheie. De cele mai multe ori, acestea sunt impuse de clienti, in functie de produsele sau serviciile pe care le promoveaza.

Cuvintele cheie trebuie sa aiba, insa o densitate anume. Ele nu trebuie sa fie repetate excesiv in articole, ci inserate in mod natural, la o distanta de cel putin 150 de cuvinte unele de altele. De ce? Pe baza cuvintelor cheie pe care principalul motor de cautare din prezent, Google le detecteaza in articolele din mediul online, acesta plaseaza advertorialele mai sus in topul preferintelor utilizatorilor sau, dimpotriva, le poate penaliza printr-o pozitionare slaba.

Cuvinte de legatura

Cuvintele de legatura trebuie si ele folosite cu foarte mare atentie. Atunci cand Google incearca sa plaseze fiecare articol intr-un rank mai bun sau, dimpotriva ia in considerare inclusiv densitatea cuvintelor de legatura. Ele nu trebuie folosite excesiv, pentru ca informatia generala sa fie una de calitate si nu redactata pur si simplu pentru a umple randurile. Este vorba despre una dintre regulile generale de care content writerii trebuie sa tina cont daca vor sa obtina calitate!

Intr-o era in care online este prezent in viata tuturor, nu putini sunt cei care prefera sa lucreze remote, de acasa, din confortul propriului camin. Este important, insa ca toti cei ce isi folosesc ,,vocea” prin intermediul cuvintelor sa tina cont de regulile SEO, astfel incat sa isi poata continua activitatea fara probleme!

Autor