Bucuresti

World Wide Brands și great|Co

Detalii

Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 8 luni si 3 saptamani
Vizualizari
85

Voteaza & Distribuie

Descriere

World Wide Brands și great|Co sau cum definești Yin Yang-ul poveștilor de succes in mediul business

Pe 22 septembrie, la Elite Art Gallery, conceptul World Wide Brands și great|Co reunește poveștile brandurilor și ale oamenilor din spatele companiilor de succes. Viziunea pe care vrea să o transmită conceptul, prin acest album de colecție, este cea a Yin și Yang-ului poveștilor de succes, pentru că succesul unui brand este atins și cu ajutorul complementarității aduse de oamenii de bază dintr-o companie.
La gala de lansare vor participa atât speakeri ai companiilor care și-au creionat povestea succesului în carte, cât și reprezentanți ai altor companii importante de pe piață. Discursul de început va fi urmat de către inserțiile speakerilor care vin din partea unor organizații precum Evomag, Selgros, Garanti Bank și Orange. Cu toate că discursurile din cadrul evenimentului pot oferi indicii care să te ajute să scurtezi drumul către succes, poveștile și interviurile din cartea World Wide Brands și great|Co te vor ajuta să te ghidezi către excelență. Albumul acesta de colecție va fi disponibil și după eveniment, fiind distribuit în mediul online și cel offline. Printre companiile care ne-au spus poveștile în ediția aceasta comună a cărții se numără și Alexandrion, Aqua Carpatica, Bergenbier, Toyota și Orange. Diversitatea industriilor prezente la gala de lansare scoate în evidență faptul că pasiunea și dedicarea angajaților nu este restrânsă de limite organizaționale sau specifice unui domeniu anume.
După discursurile reprezentanților companiilor, invitații pot discuta față în față cu speakerii, dacă vor să afle anumite amănunte din experiența lor, care i-ar putea inspira în crearea propriei povești de succes. Dacă ai vreo întrebare pentru principalele companii de pe piața din România, acestea te așteaptă cu răspunsuri cel puțin la fel de interesante precum te aștepți.
Poveștile din cartea noastră sunt inspirate din interdependența departamentelor de HR și de marketing dintr-o companie. Un brand puternic se bazează întotdeauna pe oamenii din spatele său, care îl ajută să inoveze, să depășească concurența și să le ofere consumatorilor săi experiența pe care o visează. Yin și Yang-ul poveștilor de succes promite să-ți schimbe perspectiva pe care o ai asupra succesului, așa că nu rata gala de lansare.