Bucuresti

Anunt Diamant Bucuresteni.ro - publicitate online

Site-ul bucuresteni.ro este un site care doreste sa promoveze evenimentele din Bucuresti si nu numai, sa puna la dispozitia utilizatorului cea mai performanta harta electronica a Bucuresti-ului, si in acelasi timp sa ofere posibilitatea firmel...
https://www.bucuresteni.ro/site/publicitate/

Fumul din teava de esapament. Ce nu functioneaza la masina mea?

Fumul din teava de esapament. Ce nu functioneaza la masina mea?

Detalii stire

Categorie
Stiri auto / moto
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
4314

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Fumul care iasa din teava de esapament poate sa diagnosticheze starea masinii tale. Atunci cand fumul are culoarea alba, poate indica doua situatii, in functie de temperatura motorului. Ca sa fie cat mai simplu de inteles, daca fumul alb iasa pe teava de esapament atunci cand motorul se incalzeste, totul este in regula si masina ta functioneaza optim. De ce se intampla acest fenoment? In interiorul motorului s-a format un condes. Acest fenomen apare mai ales daca masina a stat parcata peste noapte si pornita dimineata.

Cazul mai putin fericit este atunci cand fumul alb iasa din teava de esapament dupa ce motorul s-a incalzit. Atunci exista o problema. Problema apare datorita apei care patrunde in cilindrii motorului, se evapora, devenind abur si iasa pe teava de esapament sub forma de fum alb.

Intrebarea care vine firesc la auzul acestor informatii este: cum a ajuns apa la motor, patrunzand in cilindrii acestuia? Raspunsul este foarte simplu: exista o garnitura ce previne infiltrarea apei in motor si aceasta este deteriorata sau rupta. Aceasta garnitura, indiferent de gradul de deterioare, ar trebui schimbata. Acest lucru se face la atelierele de mecanica auto. O data schimbata, nu ar trebui sa mai iasa fum alb pe teava de esapament, dupa ce motorul masinii s-a incalzit.

Important de retinut este ca fumul alb la pornirea masinii este perfect normal deoarece condensul este un fenomen natural. Asta inseamna ca masina ta nu are nicio problemta tehnica. Cand sesizezi ca acest fum alb persista si a trecut deja ceva timp de la pornirea motorului, atunci poti sa iei in considerare ca ai o problema de garnitura. De asemenea, pe teava de esapament poate sa iasa un fum albastru. De obicei, acest fenoment se datoreaza unui consum prea mare de ulei.

Daca pe teava de esapament, apare un fum negru atunci problema poate fi la amestecul de combustibil, la carburato, la alimentare, filtre. Verifica aceste componente cu un mecanic auto. Un fum gri poate fi semnal de probleme la lichidul de frana sau lichidul de transmisie. Tineti minte ca durata, culoarea si mirosul fumului emis pe teava de esapament poate sa determine cauzele nefunctionarii masinii.

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro