Bucuresti
Se afişează 731-740 din 65991 rezultate.
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Adrian Gemănaru, psihologul român nominalizat, anii trecuţi, la World Autism Festival, a elaborat un concept unic în lume pentru integrarea copiilor în sistemul de învăţământ. Este vorba de proiectul “Camera Virtuală”, în cadrul căruia copiii vor purta o cască virtuală, care simulează mai multe scenarii prin care acesta trece atunci când păşeşte pragul şcolii pentru prima dată.
  • Mângâieri calde pentru bebeluşii născuţi prematur
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Peste 20.000 de bebeluşi se nasc anual înainte de termen în România, numărul lor fiind într-o alarmantă creştere. Din nefericire, echipamentele medicale insuficiente reprezintă încă o problemă des întâlnită în spitalele din România, iar acest lucru cauzează tot mai multe decese în rândul bebeluşilor născuţi prematur.
  • De ce învățăm greu și cum putem învăța mai ușor?
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Atunci când sunt mici, copiii primesc cu ușurință sfaturi, pentru că nu au încă un sistem de crezuri și valori. Formându-se acest sistem, pe măsură ce cresc, aceştia încep să filtreze informația după propriul plac, după colectiv și după necesitatea lor și a părinților.
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Centrul Internațional Educațional Helen Doron English organizează, în perioada iulie – august 2017, “Summer School HDE”, cu activități exclusiv în limba engleză, pentru copii cu vârste cuprinse între 4 şi 15 ani. Programul educaţional face parte dintr-un amplu proiect internaţional de învăţarea a limbii engleze, care are elevi în peste 30 de ţări din lume şi care a pregătit peste 2 milioane de copii.
  • 0

  • În ultimele decenii, s-a conturat o graniţă din ce în ce mai accentuată între valorile ţărilor din Occident şi cele din Orient. Dacă materialismul şi consumerismul au devenit instrumente de interes ale Vesticilor, de cealaltă parte, Orientalii au ca piloni centrali de interes spiritualitatea şi dezvoltarea personală.
  • 0

  • Statistic vorbind, generaţiile anterioare experimentau mai des starea de fericire decât generaţia actuală, asta deoarece părinţii sau bunicii noştri obişnuiau să-şi concentreze toată atenţia pe momentul prezent, rareori proiectându-şi viaţa în viitor.