Bucuresti
Se afişează 101-110 din 5713 rezultate.
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Adrian Gemănaru, psihologul român nominalizat, anii trecuţi, la World Autism Festival, a elaborat un concept unic în lume pentru integrarea copiilor în sistemul de învăţământ. Este vorba de proiectul “Camera Virtuală”, în cadrul căruia copiii vor purta o cască virtuală, care simulează mai multe scenarii prin care acesta trece atunci când păşeşte pragul şcolii pentru prima dată.
  • Mângâieri calde pentru bebeluşii născuţi prematur
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Peste 20.000 de bebeluşi se nasc anual înainte de termen în România, numărul lor fiind într-o alarmantă creştere. Din nefericire, echipamentele medicale insuficiente reprezintă încă o problemă des întâlnită în spitalele din România, iar acest lucru cauzează tot mai multe decese în rândul bebeluşilor născuţi prematur.
  • De ce învățăm greu și cum putem învăța mai ușor?
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Atunci când sunt mici, copiii primesc cu ușurință sfaturi, pentru că nu au încă un sistem de crezuri și valori. Formându-se acest sistem, pe măsură ce cresc, aceştia încep să filtreze informația după propriul plac, după colectiv și după necesitatea lor și a părinților.
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Centrul Internațional Educațional Helen Doron English organizează, în perioada iulie – august 2017, “Summer School HDE”, cu activități exclusiv în limba engleză, pentru copii cu vârste cuprinse între 4 şi 15 ani. Programul educaţional face parte dintr-un amplu proiect internaţional de învăţarea a limbii engleze, care are elevi în peste 30 de ţări din lume şi care a pregătit peste 2 milioane de copii.
  • 0

  • Joi 15 iunie 2017
  • Federația Coaliția pentru Educație face apel către autorităţi, universităţi şi parteneri să-şi unească eforturile şi să mobilizeze resurse suplimentare pentru îmbunătăţirea programelor de formare inițială și continuă a profesorilor. Scrisoarea deschisă transmisă marți, 2 mai, este însoțită de documentul de poziție al Federației Coaliția pentru Educație (detalii aici), care argumentează nevoia de formare cât mai urgentă de profesioniști în educație.