Bucuresti

De ce este mai rapid să soluționezi o cerere de despăgubire pentru zbor perturbat prin intermediari, decât de sine stătător


De ce este mai rapid să soluționezi o cerere de despăgubire pentru zbor perturbat prin intermediari, decât de sine stătător

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 3 saptamani si 4 zile
Vizualizari
56

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Dacă te-ai confruntat vreodată cu o întârziere de zbor, un zbor anulat sau refuz la îmbarcare, știi deja care sunt metodele prin care companiile aeriene încearcă să evite acordarea compensației: cupoane pentru mâncare, zboruri alternative, cazare la hotel, un tur al orașului etc. Totuși, conform Regulamentului 261/2004 adoptat de către Parlamentul European și Consiliul Uniunii Europene în februarie 2004, pasagerii au dreptul la compensații în cazul neregularităților de zbor. Statistic, este destul de greu să obții o astfel de compensație. Se estimează că circa 2 % din pasagerii care se confruntă cu neregularități de zbor obțin compensațiile cuvenite. Pentru a-ți spori șansele, trebuie să apelezi la un intermediar specializat. Platforma Air Advisor este un intermediar care te poate ajută să obții despăgubiri pentru zbor întârziat, anulat sau refuz la îmbarcare.

Cum te pot ajută cei de la Air Advisor cu despăgubiri pentru zborurile perturbate?

Companiile aeriene complică în mod intenționat procesul de depunere a reclamației pentru a evita să plătească despăgubirile. Ei pot invoca tot felul de scuze și găsi soluții alternative neavantajoase pentru pasager. Există și probleme de ordin jurisdicțional dacă pasagerul este rezident într-o țară, iar compania aeriană își are sediul în altă țară. Este nevoie de multă răbdare și timp pentru a soluționa o astfel de problemă, iar șansă de a obține un rezultat pozitiv este foarte mică. Cu Air Advisor, însă, îți ia 3 minute pentru a depune cererea de compensare. Pe lângă experiența practică, specialiștii din echipă dispun de un software confidențial cu un algoritm care le permite să stabilească cele mai favorabile acțiuni pentru fiecare caz în parte. Air Advisor are de-a face în mod constant cu anumite companii aeriene, ceea ce înseamnă că știu cum să abordeze problema în dependență de caz. În situația în care cererea nu este acceptată de către compania aeriană, Air Advisor te poate ajută să soluționezi problema pe calea arbitrajului sau în instanță.

Fie că soliciți compensație pentru întârziere zbor, zbor anulat sau refuz la îmbarcare, vei găsi asistența necesară la Air Advisor. Aceștia vor recurge la toate măsurile legale disponibile și posibile pentru a-ți soluționa cazul. Șansele de a obține despăgubirile cuvenite sunt mult mai mari, deoarece companiile aeriene știu că pasagerul nu va merge de unul singur până în ultima instanță, în timp ce un intermediar că Air Advisor o va face.