Bucuresti

Anunt Diamant Produse Curatenie

Produse Curatenie Bucuresti - firma PFS Cleaning comercializeaza produse de curatenie in Bucuresti pentru casa, birou si masina (solutii de spalat parchetul, solutii de spalat gresia, solutii de spalat faianta, solutii pentru plastic, solutii pentru masina).
https://produsecuratat.ro

Tot mai multe baruri și restaurante, deschise către soluții tehnologice smart

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 1 an si 3 luni
Vizualizari
986

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Anul 2020 a impulsionat numeroase companii să găsească soluții pe termen scurt și mediu pentru a face față provocărilor generate de pandemia COVID-19. Industria HoReCa și cea a turismului au fost printre sectoarele cel mai grav afectate, din cauza limitării accesului în baruri sau în restaurante și a condițiilor tot mai severe de deplasare.

Pe segmentul HoReCa, un studiu Hospitality Culture Institute 2020 arată că, în 2019, înainte de criza generată de pandemia de coronavirus, piața restaurantelor s-a dublat comparativ cu anul 2017, cumulând peste 14 miliarde de lei în cinci dintre cele mai mari orașe din țară (București, Iași, Timișoara, Cluj și Brașov). Acest lucru a dovedit creșterea puterii de cumpărare a românilor și o evoluție a mediului de business din acest domeniu, ”O piață HoReCa puternică [...] descrie dezvoltarea companiilor antreprenoriale din domeniu, alături de marii investitori străini, retaileri și lanțuri de restaurante internaționale”, susțin reprezentanții acestei instituții de cercetare, training și consultanță din România, care se ocupă cu analiza pieței și a trendurilor pe acest segment.

Pe de altă parte, noile tehnologii, alături de creșterea serviciilor de livrare la domiciliu, și, deopotrivă, schimbarea felului în care consumatorii își cheltuie banii au impact direct asupra restaurantelor mici și mijlocii, arată un raport anual de Marketing realizat de Paymentsense pentru anul 2020.

Digitalizarea, o prioritate?


Companiile pentru care digitalizarea reprezintă o prioritate, și care integrează „revoluția digitală” în procesele interne dar și în sistemul de servicii către client, dovedesc o anumită maturitate, în directă legătură cu performanțele economice obținute.

Conform unui studiu Deloitte desfășurat pe parcursul anului 2019 privind eforturile de transformare digitală a unor companii, cele care au acceptat și au integrat digitalizarea au raportat indici de performanță economică mai mare, comparativ cu alte companii pentru care acest lucru nu a reprezentat o prioritate. Acest lucru se traduce prin investirea de timp, resurse și capital pentru transformarea digitală, în condițiile unui mediu dinamic și competitiv și a unei presiuni constante spre inovare și creștere economică. Consecința? Rezultatele sunt mai rapide și mai vizibile în cazul companiilor care au investit resurse substanțiale pentru digitalizare.

Digitalizare și performanțe economice

Rezultatele studiului Deloitte Digital Transformation 2020 au arătat că firmele/ companiile care au implementat revoluția digitală au avut indicatori de performanță mai mari la anumiți parametri cheie, raportând creșteri ale veniturilor mult peste media industriei în care activează, comparativ cu organizațiile cu un nivel mic de digitalizare.

Aceste performanțe financiare se traduc printr-o eficiență și un profit crescut, dar și o creștere a calității serviciilor și producției, pe lângă creșterea gradului de satisfacție a consumatorului. ”Revoluția digitală” sau industrializarea 4.0, noua etapă din evoluția tehnologică, sau a patra revoluție industrială care are loc chiar acum are ca scop trecerea spre unități de lucru smart, „inteligente”, care să răspundă noilor standarde ale unei piețe aflate permanent în schimbare și transformare.

Sisteme inteligente de Food Delivery Tehnologia joacă un rol important în segmentul serviciilor pentru baruri sau restaurante, în ziua de azi. Aceasta include atât echipamentele avansate (POS) cât și o tehnologie specifică, tehnologie care permite comunicarea bidirecționată de la restaurant către client și invers.

Livrarea produselor la domiciliu prin servicii de catering e mai ușoară cu ajutorul unui soft gestiune restaurant Delivery, integrat cu platforme de livratori (Glovo, Food Panda etc.). Un meniu ușor de utilizat, care să acopere nevoile unui astfel de business, permite vizualizarea comenzilor curente dar și a altor detalii: numele clientului, totalul și discountul comenzii, data și ora preluării acesteia dar și timpul trecut de la preluarea ei. Platformele de livratori permit accesul la mai mulți clienți, de la cei existenți către unii noi, care pot fi adăugați, cu ușurință, în baza de date.

Experiența consumatorului

S-a dovedit că, în multe situații, experiența clientului reprezintă un aspect mai important decât mâncarea în sine. Aceasta include aspecte legate de funcționalitatea restaurantului sau a barului care i-au deservit, detalii legate de lanțul de aprovizionare sau chiar profilul nutrițional al elementelor care compun meniul. Consumatorii au devenit mai interesați și de felul în care cumpără, nu doar de achiziția în sine de produse, iar o tehnologie digitală e esențială pentru a livra informații de calitate în timp real.

Concluzie


Beneficiile digitalizării și ale unui sistem integrat pentru serviciile din baruri și restaurante sunt multiple, printre cele mai importante fiind reconfigurarea activității la serviciile de pick-up/delivery/takeaway/drive-in, economia de timp și bani, managementul meniului, al stocurilor de produse și al comenzilor online, eliminarea erorilor umane și transmiterea automată a solicitărilor către bucătărie.

În prezent, serviciile de livrare către client sunt imperios necesare, în condițiile în care servirea și consumul alimentelor și a băuturilor în locațiile publice sunt limitate. Întrucât perioada pe care o traversăm și măsurile de siguranță impuse presupun un alt tip de interacțiune cu toți consumatorii, un sistem digital de livrare la domiciliu facilitează acest tip de comunicare fără a afecta stilul de viață.

Pentru companii, un sistem de operare smart, integrat, înseamnă facilitare în gestionarea businessului prin adaptarea modelului de afacere oricăror condiții de piață, pentru profit și încasări crescute.

Surse foto: pixabay.com

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Bucuresti - este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație, cu o experiență de peste 24 ani în domeniu.
https://euro-instal.ro