Bucuresti

Hirsh Drumul Taberei

Detalii agentie imobiliara

Adresa
Aleea Parva, Nr. 10, bloc D23, scara C, ap.22, parter
Telefon
021/7773009
Web
http://www.hirsh.ro
Categorie
Agentii Imobiliare
Modificat
acum 6 ani si 8 luni
Vizualizari
1706

Voteaza & Distribuie

Prezentare agentie imobiliara

Hirsh Drumul Taberei Bucuresti


Compania „HIRSH" este o firma francizoare in domeniul imobiliar. Ea se bazeaza pe metode de munca speciale caracteristice mediului de afaceri modern. „HIRSH" il considera pe agentul imobiliar ca o unitate de sine statatoare iar agentia imobiliara este o afacere bazata pe administrarea centrelor de profit independente (agentii). Compania a fost creata de un grup de oameni de afaceri care-i include pe domnul Amir Itskovich din Tel Aviv, specialist in francize si imobiliar, domnul Haim Gorohovski din Ierusalim, specialist in economia de piata ruseasca si est-europeana, si domnul Felix Albert din Moscova, director la compania Rav Bariah Russia, firma cu peste 700 angajati in domeniul sistemelor de protectie si siguranta.


Prima filiala a fost creata la Moscova in cursul lunii iunie 2003. In ultimii doi ani reteaua din Moscova s-a dezvoltat ajungand la peste 20 agentii, transformandu-se astfel in una din primele trei retele de agentii imobiliare din Rusia. In paralel „HIRSH" si-a extins activitatea in alte tari deschizandu-si primele filiale in Cehia si Romania. Astazi reteaua numara peste 30 filiale si peste 300 agenti, continuand sa creasca intr-un ritm alert.


Metodele de lucru specifice companiei „HIRSH" sunt rodul experientei domnului Amir Itskovich care, intre anii 1992 si 2002 a pregatit aproape 2,000 agenti imobiliari si a predat sistemul de lucru la peste 150 patroni de agentii imobiliare, conducandu-i spre succes si profit. Aplicand aceste metode, agentiile imobiliare si agentii lor au obtinut optimizarea profiturilor dincolo de orice asteptari.


„HIRSH" a fost creata in 2003 cu scopul de a deveni un lider pe piata imobiliara din Europa Centrala si de Est. In viitor, compania planifica vanzarea de servicii financiare in domeniile asigurarilor si a creditelor imobiliare. In urmatorii 10 ani dorim sa ne extindem reteaua la 1,000 filiale in Europa de Est, in fiecare din ele activand 15 agenti. Ca membri ai unei retele care va numara peste 15,000 agenti, oricarui francizat si oricarui agent li se va asigura un profit constant, un viitor sigur si o afacere valoroasa.


CARE SUNT PRINCIPIILE COMPANIEI „HIRSH"?


Oamenii seamana intre ei, culturile insa nu


Compania „HIRSH" crede ca succesul inregistrat intr-o tara nu garanteaza neaparat succesul firmei intr-o alta tara. De aceea, „HIRSH" deschide o prima unitate-pilot care ramane in proprietatea sa, in fiecare tara noua. Aceasta unitate este adaptata ca model de lucru la cultura locala. Unitatea pilot de la Moscova are astazi 24 agenti, cea de la Praga 15 agenti, iar agentia pilot de la Bucuresti, cu o activitate de 6 luni, are 9 agenti activi. Aceasta abordare asigura succesul francizatilor „HIRSH" in fiecare dintre tari, in pofida diferentelor culturale.


Nimeni nu are de ce sa plateasca mai mult decat trebuie


Compania „HIRSH" crede intr-un parteneriat cu francizatii sai. „HIRSH", spre deosebire de alte companii francizante, nu conditioneaza suma redeventelor de procentele de castig, ci lucreaza cu sume fixe. Ideea fundamentala a parteneriatului este ca „HIRSH" furnizeaza metoda si instrumentele, cautand francizati care sa stie sa exploateze la maxim aceste avantaje. Acest sistem se potriveste mai cu seama acelora care vor sa aiba un profit mai mare si nu doresc sa plateasca redevente in functie de procentele lor de profit. „HIRSH" a construit un sistem de redevente gradual pentru a permite francizatilor sai atingerea cat mai rapida a rentabilitatii si profitului.


INTERMEDIEREA IMOBILIARA – METODA DE VANZARE SAU O PROFESIE PE VIATA?


Noi privim intermedierea imobiliara ca pe o meserie pe viata, nu ca pe o simpla metoda de vanzare. Companiile care vad intermedierea imobiliara ca pe o metoda de vanzare organizeaza, de obicei, cursuri care tin cateva ore sau, cel mult, cateva zile. In cadrul „HIRSH" consideram ca intermedierea imobiliara este o ocupatie care, pe langa o pregatire profesionala, cere transformare personala si perfectionare continua. Din acest motiv, programul de pregatire al agentilor imobiliari HIRSH se desfasoara pe durata a 90 zile. Agentul este pregatit in tehnici de marketing, cladirea stocului de proprietati, pregatirea proprietarului pentru tranzactie, cladirea clasorului de clienti interesati, adminstrarea timpului, precum si tehnici de negociere. In paralel cu etapa de invatare, agentul isi cladeste un plan de actiune pe teren si, prin acesta, devine independent, trecand cu succes de barierele iminente activitatii primelor luni. Agentul se concentreaza cu munca pe un teritoriu delimitat de care este responsabil, ceea ce ii cladeste reputatia pe respectiva sectiune de piata in acea zona. Scopul nostru este de a-l conduce pe fiecare agent la, cel putin, o tranzactie pe luna, in mod constant, pentru a-l ajuta sa isi asigure o cariera profitabila si un nivel de viata ridicat.


ORIGINEA NUMELUI „HIRSH"


Compania „HIRSH" poarta numele tatalui unuia din fondatori. Domnul Hirsh Itskovich a emigrat in Israel la sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial fara un sfant in buzunar. La inceput de drum si-a deschis un magazin alimentar pe care l-a adus la prosperitate in pofida conditiilor economice precare. In cativa ani, domnul Itskovich a devenit unul din cei mai mari producatori de carne din Israel. Fara publicitate, fara discounturi, numai pe baza muncii grele, a prestarii impecabile de servicii, precum si respectarea unui inalt nivel de etica, Hirsh a reusit sa treaca de la penurie la succes in afaceri. Astazi, aceste principii sunt cheia reusitei companiei „HIRSH", la nivel de francizati si la nivel de agenti, peste tot unde activam.


VIITORUL FRANCIZEI „HIRSH"


Francizatul „HIRSH" primeste formula cladirii unei agentii imobiliare de succes. I se prezinta, etapa dupa etapa, toata informatia necesara punerii pe picioare unei afaceri de la A la Z. Francizatul trece printr-un proces de pregatire personal, fiind initiat si in munca agentului dupa metoda „HIRSH", precum si in strategii de recrutare, pregatire, motivare si pastrare a agentilor imobiliari, in vederea unei colaborari fructuoase si indelungate cu acestia. Acest proces se desfasoara sub monitorizarea si cu aportul personal al trainer-ului retelei, in decursul a patru pana la sase luni. Prin insotirea continua a francizatului si a agentilor sai, scopul nostru este de a-i conduce pe francizati spre crearea de agentii mari si stabile, cu cel putin 10 agenti in fiecare dintre ele, si care, impreuna, sa duca la bun sfarsit cel putin 100 tranzactii imobiliare anuale.