Bucuresti

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara avand o experienta de aproape 21 de ani in chirurgia estetica. Incepand din anul 2009 clinica isi desfasoara activitatea intr-un spital ultramodern.

Cronica de Cotroceni, de Adriana Saftoiu, la Bookfest 2015 si in librariile din tara

Detalii lansare de carte

Categorie
Lansari de carte
Modificat
acum 9 ani si 11 luni
Vizualizari
1050

Reprezentari

DataOraLocatie
Duminica 24 mai 201512:00

Voteaza & Distribuie

Prezentare lansare de carte

Cronica de Cotroceni, cartea-eveniment semnata de Adriana Saftoiu si aparuta la Editura Polirom, in colectia „Ego-grafii”, este disponibila de astazi atit in librariile din tara, cit si pe www.polirom.ro.

Volumul Cronica de Cotroceni va fi lansat in cadrul Salonului de Carte Bookfest 2015, duminica, 24 mai, de la ora 12.00. Evenimentul va avea loc la Scena Pavilionului C1, Romexpo. Invitati, alaturi de autoare: Traian Ungureanu si Luca Niculescu. Modereaza: Adrian Serban.

Mai multe detalii despre programul de evenimente Polirom si Cartea Romaneasca la Bookfest 2015, aici.

Numele Adrianei Saftoiu este prezent in constiinta publica si a specialistilor mass-media mai ales datorita profesionalismului prin care s-a remarcat in anii cind a fost consilier prezidential si purtator de cuvint al Presedintelui Romaniei.

Scrisa cu nerv, cu un spirit de revolta bine temperat, si bazindu-se pe iscusinta autoarei de a analiza retrospectiv fapte la care a fost martora nemijlocit, cartea Adrianei Saftoiu se constituie astfel intr-o marturie condusa inteligent despre o epoca si citeva dintre personajele ei aflate la putere sau in preajma acesteia, dar si despre ce se poate intimpla atunci cind convingerile personale ajung sa se afle in opozitie cu ale celor din jur.

Insemnarile sale din jurnal, completate cu numeroase amintiri, reconstituie fragmentar acea perioada din viata autoarei, intr-o vreme cind sperantele renascute ale multor romani se aflau pe un trend ascendent. Iluziile insa nu pot dura o vesnicie. Simple gesturi, evenimente sau scurte schimburi de replici vin sa ne sugereze o alta lume, indeobste nevazuta sub toate fatetele ei, una in care regulile par fluide si imposibil de ordonat, iar deciziile depind prea adeseori de afinitati sau aversiuni greu de inteles.

„Prima mea zi la capatul a zece ani de colaborare cu Traian Basescu a fost vineri, 30 martie. Dimineata a sunat telefonul. Nu imi era greu sa-mi imaginez cine ar fi putut sa fie. N-am raspuns. In sfirsit, eram libera de contract. Apoi, telefonul a sunat din nou. «Te cauta Presedintele», m-a informat bine cunoscuta voce de la secretariat. «Nu mai lucrez la Cotroceni. Poti sa-i spui ca nu am raspuns la telefon.»” (Adriana Saftoiu)

Adriana Saftoiu este absolventa a Facultatii de Litere, sectia Romana-Spaniola, a Universitatii din Bucuresti. A fost jurnalist, purtator de cuvint al Guvernului Radu Vasile intre 1998 si 2000, consilier al Presedintelui Romaniei si purtator de cuvint al Administratiei Prezidentiale in perioada 21 decembrie 2004 – 30 martie 2007 si membru in Parlamentul Romaniei, de unde, in ianuarie 2012, si-a dat demisia de onoare. In prezent este managerul propriei firme de P.R. si comunicare. A mai publicat Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvint (2007) si Jurnal de campanie (2009).

Filtre lansare de carte

Perioada: Astazi, Saptamana curenta, Luna curenta

Anunt Diamant Euroinstal