Bucuresti

Cum poți să faci seo on page bun în 2020?


Cum poți să faci seo on page bun în 2020?

Detalii stire

Categorie
Stiri diverse
Modificat
acum 4 saptamani si 1 zi
Apartine de
Digital Metrics
Vizualizari
84

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Întotdeauna seo on page a cuprins foarte multe puncte care trebuiau atinse, pornind de la un conținut foarte bine optimizat, dar odată cu perfecționarea principalului motor de căutare, Google, au apărut noi și noi puncte în lista lungă de sarcini pe care cei ce se ocupă de seo o au de bifat.

Modificări în conținutul paginilor web actuale

În prezent, algoritmii Google au devenit extrem de complecși, așa încât este nevoie ca să se acorde o atenție deosebită conținutului, titlurilor și descrierilor. Dacă ele sunt înțesate de cuvinte cheie, nu mai e deloc sigur că aceste elemente vor asigura o poziție fruntașă pe prima pagină de căutări. Va trebui recurs la anumite lucruri mult mai sofisticate pentru o optimizare seo de succes.

În trecut totul se petrecea artificial, mecanic. În prezent, motoarele de căutare au devenit mult mai inteligente, așa încât acum includ și implicarea utilizatorului, experiența acestuia cu site-ul web respectiv, în criteriile luate în calcul la poziționarea în lista Google cu rezultate.

Este bine că se întâmplă așa, deoarece trebuie să avem mereu în vedere că optimizarea pentru un motor de căutare se face nu din dorința egotică de a fi primii în topul interogărilor, ci pentru ca un anume conținut să îndeplinească oamenilor reali anumite nevoi concrete pe care ei le au la un anumit moment dat. Mai exact spus, gândirea trebuie să treacă de la a face pe plac roboților Google, la a face pe plac utilizatorului.

Există o mare dispută referitoare la meta taguri, adică la acele elemente care descriu conținutul site-ului web.

Meta titlurile și meta descrierile, chiar dacă nu mai sunt la fel de importante pe cât erau în trecut din punct de vedere tehnic, ele vor avea încă o influență deosebită și în 2020, deoarece pot face un utilizator ca să acceseze o pagină web sau nu.

Este o chestiune de natură psihologică care nu poate să fie ignorată de către specialiștii SEO. Dacă nu ar fi așa, nu ar mai exista atât de multe instrumente și pluginuri care sunt destinate să realizeze un conținut calitativ, inclusiv în termeni de utilizare a cuvintelor cheie (cu accent pe titlul descrierii, densitatea generală cuvintelor cheie, atributele imaginilor etc.).

Totuși, în 2020, deși aceste instrumente ce rămân în limite de natură tehnică sunt importante, se mai adaugă ca ingredient pentru o bună optimizare pentru motoarele de căutare și experiența utilizatorilor. Tocmai în acest motiv este nevoie de o agenție foarte bună în materie de seo care să rezolve cu abilitate această provocare actuală.

Digital Metrics, de exemplu, acoperi întreaga listă de verificare a criteriilor pe care o pagină web trebuie ca să le îndeplinească.
  • Criterii ce trebuie urmărite pentru un seo on page reușit
  • Conținutul trebuie să fie orientat spre public, spre ceea ce caută acesta.
  • Nu se mai pot aborda subiecte neinteresante pentru un anumit segment de public vizat, ci trebuie să se scrie exact pe temele de interes ale acestuia. Iar acest lucru nu se poate face oricum, ci dintr-un punct de vedere total diferit, unic, care să fie în măsură ca să aducă un plus de valoare tematicii.

Mai mult decât atât, chiar și momentul în care este publicat un anumit conținut e nevoie să fie bine ales. El nu trebuie să fie nici prea devreme postat, deoarece există riscul că ar putea să nu fie înțeles sau să nu fie de interes, dar nici prea târziu, deoarece subiectul ar putea să fie deja expirat.

Contează foarte mult și dacă este vorba de un articol postat pe un blog sau de o pagină de descriere a unui produs. În cazul unui site de comerț electronic, de exemplu, chiar dacă se va menține necesitatea cercetării cuvintelor cheie, acest studiu nu va mai fi suficient pentru o bună poziționare pe prima pagină Google.

Etichetele de titluri, meta descriere și conținut atractiv

Cuvântul principal ar trebui să fie în titlu, așa încât utilizatorii să știe clar despre ce este vorba.
Meta descrierea este o oportunitate excelentă pentru a convinge utilizatorul să facă click pe link. Tot timpul conținutul se va face cu gândul la utilizator, la ceea ce produce concurența și cum poate să fie depășită aceasta.

Adresele URL trebuie să fie și ele ușor de înțeles de către motoarele de căutare și ar trebui să se evite adresele generat automat cu cifre și caractere care nu spun nimic (cum se întâmplă pe Wordpress). Mai mult decât atât: cu cât un URL scurt este mai focusat și mai scurt, cu atât mai bine, dar trebuie să se găsească întotdeauna un echilibru între o adresă scurtă și tema abordată.

Tot mai importante vor fi în lunile ce urmează imaginile (fotografiile), dar și infograficele, elementele de grafică diverse poziționate pe pagină, videoclipurile, deoarece ele vor conduce la scăderea ratei de respingere. Implicarea utilizatorilor din punct de vedere multimedia nu mai poate să fie ignorată în prezent și reprezintă și un mod de a invita la partajarea conținutului modern.

Legăturile interne și externe trebuie ca să asigure conectarea cu surse relevante și autorizate. Cele interne sunt modalitatea perfectă de a promova și alte conținuturi existente pe un anumit site și conduc la implicarea mai mare a utilizatorilor, plus că ajută motorul de căutare să înțeleagă structura site-ului în cauză.

Trebuie acționat așa încât oamenii să simtă nevoia de implicare, cu atât mai mult cu cât în urmă sondajelor care s-au efectuate pe plan mondial, distribuirea de conținut s-a redus foarte mult în ultima perioadă.

Dacă mai adăugăm la aceasta și multitudinea de rețele sociale ale căror număr este în continuă creștere, putem să ajungem la concluzia că este mult mai greu să devii vizibil pentru un număr mare de oameni dacă nu ai un conținut excepțional din toate punctele de vedere.

Iată de ce o colaborare cu o agenție seo bună, precum Digital Metrics, este un must have în 2020, dacă vrei ca să îți atingi obiectivele în materie de promovare online.

Autor